شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید ابراهیم امین السید

حوزه/ حجت الاسلام سید ابراهیم امین السید به انسجام بسیار زیاد بین اجزای کشورهای محور مقاومت در قبال آرمان فلسطین اشاره کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید ابراهیم امین السید عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان طی مراسمی به مناسبت روز جهانی قدس در اردوگاه یرموک به انسجام بسیار زیاد بین اجزای کشورهای محور مقاومت در قبال آرمان فلسطین اشاره کرد.

وی افزود: روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین فعالیت‌هایی است که محور مقاومت را به هم پیوند می‌دهد و موید اهمیت قدس شریف در قلب فرزندان ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان است.

همچنین طلال ناجی، دبیرکل جبهه مردمی آزادی فلسطین، به بیان تاریخچه ای از تعیین روز جهانی قدس و فداکاری های مردم فلسطین و کشورهای محور مقاومت پرداخت.

وی با بیان اینکه این روز پیامی به همه مردم شریف و آزاده جهان است که رژیم صهیونیستی و حامیان آن هر کاری انجام دهند قدس عربی می ماند و فلسطینی ها به خانه های خود باز می گردند، با اشاره به موضع سوریه در حمایت از آرمان فلسطین. و استواری ارتش و مردمی که بر تروریسم پیروز شدند.

گفتنی است مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در اقصی نقاط جهان در همبستگی با مردم فلسطین و در رد تلاش برای یهودی سازی این شهر مقدس توسط مقامات اشغالگر اسرائیل، برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha