یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
داوری

حوزه/ دبیر جشنواره ملی عکس پارسایی از ارسال حدود ۱۰۰۰ اثر توسط بیش از ۷۰ هنرمند عکاس به نخستین دوره این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امیر حسامی نژاد با بیان اینکه این جشنواره به مناسبت یکصدمین سال باز تأسیس حوزه علمیه قم برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره از شهریورماه سال گذشته باهدف نشان دادن اهمیت حوزه علمیه از دیدگاه هنرمندان عکاس فراخوان داد.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی عکس پارسایی در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس و ۹ موضوع فراخوان شد، خاطرنشان کرد: در مهلت تعیین‌شده بیش از هزار اثر توسط بیش از ۷۰ هنرمند عکاس به نخستین دوره جشنواره ملی عکس پارسایی ارسال شد.

دبیر جشنواره عکس پارسایی از ارسال ۸۰۰ تک عکس و ۱۸ مجموعه به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: در روزهای آتی داوری این جشنواره برگزار و از نفرات برگزیده طی مراسمی که متعاقباً اعلام خواهد شد تقدیر می‌شود.

وی داوران این جشنواره را از اساتید برجسته حوزه عکاسی کشور معرفی کرد و گفت: سید عباس میر هاشمی دبیر جشنواره هنرهای تجسمی فجر، ابراهیم سلیمانی پیشکسوت عکاسی قم و داور چندین جشنواره ملی و سعید فرجی از عکاسان مستند کشور که هر سه از سابقه درخشان در زمینه عکاسی دارند داوری نخستین جشنواره ملی عکس پارسایی را بر عهده خواهد داشت.

حسامی نژاد با بیان اینکه آثار فاخری از سوی هنرمندان عکاس به این جشنواره ارسال شده است، یادآور شد: در این جشنواره و طبق فراخوان نفرات اول بخش تک عکس به ترتیب ۴ و ۳ و ۲میلیون و نفرات برتر بخش مجموعه ۵ و ۴ و ۳ میلیون جایزه نقدی به همراه تندیس جشنواره در نظر گرفته شده که در مراسم اختتامیه به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha