یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 1082742
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
علی خاتمی - زنجان

حوزه/ امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمنان از ایران قوی وحشت دارند، گفت: همه باید در کنار هم برای ساختن ایران آباد و مستقل تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌ الاسلام و المسلمین علی خاتمی، صبح امروز در خطبه نماز عید فطر، افزود: همه ما در یک کشتی نشسته ایم و هر آسیبی به کشور وارد شود متوجه همه خواهد بود.

وی به شعار سال و تلاش برای تحقق آن اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب هر سال با شعار سال نقشه راه را نشان می دهند و انتظار از مسئولان و مدیران این است تا ریل گذاری لازم را برای اجرایی شدن شعار سال انجام دهند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمنان از ایران قوی وحشت دارند، گفت: همه باید در کنار هم برای ساختن ایران آباد و مستقل تلاش کنیم.

حجت‌ الاسلام و المسلمین خاتمی خاطرنشان کرد: ملت ایران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در برابر انواع توطئه های دشمن استقامت کردند و نتیجه آن هم البته حاصل شده و امروز ایران اسلامی به برکت استقلال و اتکای به خود، کشوری تاثیرگذار در مناسبات بین المللی است.

وی افزود: در جبهه مقاومت نیز استقامت جواب داده و ثمرات آن قابل مشاهده است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تلاش برای حل مشکلات کشور تاکید کرد و گفت: مردم همیشه در همه صحنه ها حضور داشته‌اند از این رو مسئولان باید وظایف خودشان را دقیق و درست انجام بدهند چون که مردم حقشان بالاتر از این است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha