جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1082791
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
شاهرخی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه ایران امروز ده‌ها برابر قوی‌تر از قبل شده است، گفت: همین موفقیت روزافزون ایران در حوزه‌های گوناگون است که تبدیل به خاری در چشم دشمن شده و موجبات دشمنی و کینه را با ایران به وجود آورده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در مراسم اقامه نماز عید سعید فطر در مصلای الغدیر خرم آباد، با اشاره به اینکه عید سعید فطر روز هدیه گرفتن از خدا و روز جمع آوری توشه برای روزهای بعد از ماه مبارک رمضان است، اظهار داشت: زندگی انسان در عید سعید فطر، مثل نو شدن طبیعت در بهار، باید نو شود و انسان در استمرار تهذیب نفس خود که در ماه رمضان تمرین بندگی خاص نموده است، کوشا باشد.

وی با بیان اینکه باید در نگهداری توشه معنوی ماه مبارک رمضان کوشا باشیم، افزود: لازم است تلاش کنیم تا در ماه‌های دیگر اخلاق قرآنی و معنوی را با رفتار نیک در جامعه گسترش دهیم.

امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصتت برای بهره برداری از فیوضات معنوی بود، اظهار کرد: باید تلاش کنیم پس از ماه مبارک رمضان، عیب‌های نفسانی را از خود دور نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی در مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن باید بصیر و آگاه باشند، خاطرنشان کرد: اسرائیل و آمریکا دشمنان درجه یک نظام جمهوری اسلامی هستند و امروز با اتحاد و همدلی مرم ایران اسلامی و اتحاد جبهه مقاومت، رو به افول و نابودی هستند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار، صلابت و پیشرفت روزافزون قرار دارد، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی پله‌های موفقیت در حوزه‌های گوناگون را پشت سر هم می‌گذارد و روز به روز برای پیشرفت خود تلاش می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه ایران امروز ده‌ها برابر قوی‌تر از قبل شده است، گفت: همین موفقیت روزافزون ایران در حوزه‌های گوناگون است که تبدیل به خاری در چشم دشمن شده و موجبات دشمنی و کینه را با ایران به وجود آورده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha