سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام حاجبی

حوزه / امام جمعه قشم گفت: دشمن می‌خواهد با تهاجم فرهنگی انتقام خود را از زنان ایرانی بگیرد و مسئله حمایت دشمن از زنان خود یک فریب و نیرنگ است تا بتواند نقش آنها را کمرنگ کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان که در مصلی امام علی(ع) برگزار شد، ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی در همه ابعاد زندگی و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی است که خداوند متعال بر انسان گذاشته که با روزه داری خود، سبب تقویت ایمان و بندگی او شود.

وی با اشاره به اینکه روز دوم اردیبهشت فرمان تأسیس شجره طیبه سپاه انقلاب اسلامی توسط بنیانگذار انقلاب است، افزود: سپاه حافظ انقلاب اسلامی و وظیفه حراست از انقلاب را بر عهده دارد که نه تنها از مرزها، بلکه در همه عرصه‌ها از سازندگی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه ایران حفاظت می‌کند.

خطیب جمعه قشم بیان کرد: دشمن نه تنها ایران هراسی را بلکه سپاه هراسی را در برنامه خود قرار داده و این ناشی از حضور فعال این نیروی اثر گذار در همه عرصه‌ها همراه با هدایت‌گری در جبهه مقاومت در جهان است.

حجت‌الاسلام حاجبی ادامه داد: شن‌ها در طبس نقش سرباز خدا و امداد غیبی الهی برای انقلاب اسلامی ایران داشتند و این زمانی محقق می‌شود که همه کارهای برای رضای خدا باشد.

وی در بخش دیگر با طرح این پرسش که چرا آمریکا بعد از پیروزی انقلاب از ایران خارج نمی‌شد؟ اظهار کرد: هنوز شیفتگان و دلباختگان آمریکا در ایران وجود داشت و در صدد مدیریت کردن آنها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند.

امام جمعه قشم ادامه داد: اکنون هم کسانی هستند که دل در گروه آمریکا دارند و با نفوذ به دستگاه‌های مختلف سعی در ضربه زدن به اقتدار ایران دارند، اما غافل از اینکه ایران قوی و مقتدر در راه پیشرفت در حال طی مسیر خود است و نااهلان را بیرون خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حاجبی با اشاره به مسئله کشف حجاب برخی از بانوان در ایران، اظهار کرد: اگر با زنانی که فریب خورده هستند با زبانی لین صحبت شود و راه را به آنها نشان دهید، حتما همراه خواهند بود.

وی افزود: دشمن می‌خواهد با تهاجم فرهنگی انتقام خود را از زنان ایرانی بگیرد و مسئله حمایت دشمن از زنان خود یک فریب و نیرنگ است تا بتواند نقش آنها را کمرنگ کند.

خطیب جمعه قشم گفت: کینه دشمن از بانوان ایران از سال ۵۷آغاز شده و آنجایی که به فرموده امام راحل (ره) زنان نقش بزرگی در پیروزی انقلاب دارند را بیان کردند و لذا با گفتمان بی‌حجابی به عنوان مظهر تمدن و پیشرفت، به دنبال انتقام سخت از جامعه بانوان ایران هستند.

حجت‌الاسلام حاجبی با بیان اینکه بنده در خصوص حجاب در جزیره حضور میدانی پیدا کردم و بایست همه در این زمینه هوشیار و همراه باشند، تأکید کرد: تبیین حجاب و عفاف، آموزش‌های لازم و شناسایی بسترهای ناهنجاری حجاب در جامعه، از جمله کارهایی است که باید به آن اهتمام ورزیم.

وی اظهار کرد: برخی این القا را در جامعه ایجاد کرده‌اند که عده‌ای از مردم فقیر نشین جزایر کوچک و کسبه‌ها به دنبال منبع درآمد از گردشگردان بی‌حجاب هستند، در حالی که این حرف اهانت به کسبه‌ها و این مردم است.

امام جمعه قشم گفت: برخی در روزهای اخیر یک عمل خیر را تبدیل به بد می‌کنند و خود را پشت سر کسبه‌ها پنهان کرده و ترک فعل‌ها را به آنها منتسب می‌کنند، در حالی که مردم و مسئولان باید به‌صورت جدی در اجرای احکام الهی محکم باشند تا نصرت الهی با آنان است.

حجت‌الاسلام حاجبی اضافه کرد: یکی از معضلات جزیره و به‌ویژه غرب آن، کم آبی است، کم آبی مردم را به ستوه آورده و با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و روز های گرم این مسئله باید هر چه زودتر رفع شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha