پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بروجرد

حوزه / امام جمعه بروجرد با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار، صلابت و پیشرفت قرار دارد، گفت: پیشرفت‌های ایران اسلامی در حوزه‌های گوناگون امروز چشم جهانیان را به خود خیره ساخته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای شهرستان، با اشاره به اینکه اقتدار و صلابت سپاه پاسدران انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند نظام در حراست از اهداف والای اسلام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه سپاه شجره طیبه و امید همه دین باوران دنیا است، گفت: اهمیت و جایگاه سپاه پاسداران در صیانت از اهداف اسلام و انقلاب برای همگان واضح و روشن است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به جمله امام خمینی(ره) در مورد اهمیت و ارزش سپاه پاسداران که فرمودند: "اگر سپاه نبود، کشور هم نبود"، خاطرنشان کرد: صلابت و اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سدی در برابر متجاوزان و ستمگران است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار، صلابت و پیشرفت قرار دارد، اظهار کرد: پیشرفت‌های ایران اسلامی در حوزه‌های گوناگون امروز چشم جهانیان را به خود خیره ساخته است.

وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با دانشجویان، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار بر نظارت دانشجویان برای مدیریت فضای مجازی تاکید ویژه‌ای داشتند.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: خارج شدن دلار از معاملات و فاصله گرفتن اروپا از آمریکا، همه نشانه ضعیف شدن استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل خونخوار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha