پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نماینده ولی فقیه در بوشهر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: سپاه پاسداران، حافظ حریم انقلاب اسلامی در همه ابعاد نظامی، دفاعی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، خدماتی، پیشرفت، توسعه و محرومیت‌زدایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر، اظهار داشت: دستاورهای ماه مبارک رمضان در طول سال حفظ شود.

وی با بیان اینکه راه روشن انقلاب و اسلام با جدیت، آرمان‌خواهی، امید و عقلانیت دنبال شود، افزود: ایجاد تمدن، پیشرفت، رفاه، معنویت برای جامعه ملی، ارائه اسلام ناب محمدی(ص) برای جهان اسلام و جامعه جهانی راه روشن انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اهمیت مقاومت در برابر سختی‌های گوناگون دشمنان، تصریح کرد: انقلاب اسلامی دارای یک سری آرمان‌ها و ارزش‌ها است که باید پای آنها ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه بسیاری از دشمنان روح ناامیدی به جامعه اسلامی القا می‌کنند، خاطرنشان کرد: این درحالی است که ایران اسلامی با تمام توان در حال پیشرفت است و هر روز بر عزت ایران افزوده می‌شود.

وی تأکید کرد: دشمنی جهان استکبار با مردم ایران روشن است و آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به دنبال تخریب جامعه ایران اسلامی در همه ابعاد هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یادآور شد: مهم‌ترین نیاز جامعه دانشجویی، داشتن زیربنا فکری و مبنای اندیشه محکم است و این فکر و اندیشه انسان است که شخصیت انسان را پردازش می‌کند و لذا از آنجایی که اعمال انسان منبعث از نوع اندیشه و تفکر است، باید قوی شود.

وی با بیان اینکه مقاومت در برابر ترفند و دشمنی جهان استکبار مهم است، افزود: قشر جوان و نوجوان ایران اسلامی باید در خط اول مقاومت در برابر جهان استکبار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سپاه پاسداران، حافظ حریم انقلاب اسلامی در همه ابعاد نظامی، دفاعی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، خدماتی، پیشرفت، توسعه و محرومیت‌زدایی است.

وی یادآور شد: اکنون سپاه در تمامی ابعاد پیشگام است و در این راستا بسیج بال قوی سپاه پاسداران برای خدمت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با تبریک عید سعید فطر بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان در عرصه فرهنگ دینی و انقلاب تلاش‌های قابل توجهی شد که از خدمات دست‌اندرکاران قدردانی می‌شود.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان برنامه‌های مهمی در محیط‌های باز و سواحل استان بوشهر اجرا شد، گفت: دست‌اندرکاران این برنامه‌ها با همت بالا، حماسه‌ای از تبلیغ دینی به سبک جدید ارائه کردند و با دست خالی کارهای بسیار بزرگ انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تأکید بر استمرار این نوع فعالیت‌ها، عنوان کرد: از مسئولان تقاضا می‌شود از این جمعیت‌های مردمی حمایت کنند، چراکه این‌ها بزرگترین بازوان اقتدار اسلام، ایران و تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های مهدی آل محمد (عج) هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha