دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ط

حوزه / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران، گفت: ما پاسداران با شهدا و امام راحل عظیم الشأن تجدید عهد و میثاق داریم در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و خادمی ملت عزیز و سربازی ولایت امر و پاسداری از ارزش‌های والای دینی و انقلابی تا آخرین نفس از پای ننشینیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران، گفت: ما پاسداران با شهدا و امام راحل عظیم الشأن تجدید عهد و میثاق داریم در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و خادمی ملت عزیز و سربازی ولایت امر و پاسداری از ارزش‌های والای دینی و انقلابی تا آخرین نفس از پای ننشینیم.

در این پیام آمده است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلً

دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تدبیر و آینده‌نگری حضرت امام خمینی (ره) سرآغاز تشکیل نهادی متعهد و برخاسته از آرمان‌های انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی با پاسدارانی مخلص، مقتدر، وفادار به ارزش‌های انقلاب اسلامی، شجاع، از خود گذشته و پیشتاز در عرصه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و معنوی است.

درطول حیات پُرثمر این نهاد انقلابی، پاسداران جان برکف، به عنوان حافظان امنیت و آسایش، تمامی تهدیدها را به جان خریدند و فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی را نقش بر آب ساختند و به بهای جان خود، ایران عزیز اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح کشور از گزند آسیب‌ها، در امان نگه داشتند.

کارنامه این نهاد انقلابی از ابتدای تأسیس تا کنون، سرشار از مجاهدت‌های کم نظیر در عرصه‌های مختلف از دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان و نقش آفرینی مؤثر در عرصه سازندگی، محرومیت‌زدایی در راستای خدمت رسانی و در کنار مردم بودن در مبارزه با ویروس کرونا و شرایط سخت اقتصادی بوده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام شهرستان کاشان خصوصا ۲۲۰ پاسدار شهید عزیز و خانواده‌های معظم و معزز آنان، دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران را به مردم شریف و همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه‌ساز در سپاه پاسداران به‌ویژه همکارانم در سپاه کاشان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

ما پاسداران با شهدا و امام راحل عظیم الشأن تجدید عهد و میثاق داریم در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و خادمی ملت عزیز و سربازی ولایت امر و پاسداری از ارزش‌های والای دینی و انقلابی تا آخرین نفس از پای ننشینیم.

سرهنگ پاسدار کریم اکبری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha