جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
12

حوزه/ امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه با اجرای طرح اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با بی‌حجابی و بدحجابی‌ها در جامعه، شاهد وضعیت مناسبی در اجتماع خواهیم بود، گفت: برای تحقق این مهم باید محصولات و ملزومات عفاف و حجاب با تنوع بسیار در اختیار افراد جامعه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد، با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران حافظ اهداف اسلام و انقلاب بوده و باید بدانیم حفظ ایران و انقلاب اسلامی از هم جدایی ناپذیر هستند.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون به مردم خدمات ارائه کرده است، گفت: رشد فرهنگ بسیجی و شکل‌گیری بزرگترین نیروی مردمی در جهان به عنوان بسیج، تربیت ۱۰ میلیون جوان مهذب و انقلابی، تأسیس قرارگاه سازندگی و پیشرفت و توسعه در مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم و کمک به حادثه دیدگان در مواقع بحران، تنها گوشه‌ای از خدمات گوناگون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آحاد مردم است.

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه با اجرای طرح اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با بی‌حجابی و بدحجابی‌ها در جامعه، شاهد وضعیت مناسبی در اجتماع خواهیم بود، خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم باید محصولات و ملزومات عفاف و حجاب با تنوع بسیار در اختیار افراد جامعه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها و نهادها باید همت خود را به‌کار گیرند تا وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم قدری سامان یابد، گفت: با بهبود وضعیت معیشتی مردم مولفه‌های فرهنگی از جمله رعایت فریضه عفاف و حجاب نیز در جامعه گسترش خواهد یافت.

وی با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تأسیس حساب ۱۰۰ امام خمینی(ره)، اظهار کرد: بنیاد مسکن، یادگار امام خمینی(ره) است که برای محرومان در شهرها و روستاها به همت خیرین در احداث مسکن گام‌های بلندی برداشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha