یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به فصل تابستان و مشکل تأمین مسکن، گفت: مسئولان برای حل مشکل مسکن، ساز و کار قانونی پیدا کنند تا وضعیت اجاره بها منطقی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید فطر، اظهار داشت: امروز ماه مبارک رمضان تمام شد، اما باید مراقب باشیم که عبودیت تمام‌شدنی نیست.

وی با بیان اینکه امروز دعا کردیم و از خداوند خواستیم تا وارد خیر شویم و از شر دور شویم، یادآور شد: مسئولان لازم است تا وارد حوزه خیر شوند و از شر دوری کنند که در این بین خیر مسئولان در خدمت کردن به مردم با تمام توان است.

امام جمعه همدان، افزود: عملکرد کارمند و مسئولی که می‌تواند کار مردم را راه بیندازند، اما این کار را نمی‌کند، مصداق شر است و باید مراقب آن بود.

وی با تأکید بر لزوم حل مشکلات جامعه به خصوص مشکلات مربوط به جوانان، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که با آن روبرو هستیم، مسئله ازدواج است و لذا ضروری است تا برای تحقق ازدواج آسان همه مسئولان و مردم ورود کنند و پای کار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به فصل تابستان و مشکل تأمین مسکن، خاطرنشان کرد: مسئولان برای حل مشکل مسکن، ساز و کار قانونی پیدا کنند تا وضعیت اجاره بها منطقی باشد.

وی با بیان اینکه امروز همه باید به هم رحم داشته باشیم، گفت: افرادی که اجاره‌بهای سنگینی می‌گیرند، باید حق را رعایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، همچنین با ابراز گلایه از عدم تکمیل پروژه مصلی همدان با وجود آنکه کلنگ آن ۴۰ سال پیش به زمین زده شده است، یادآور شد: میلیاردها تومان در این پروژه هزینه شده، اما هنوز به نتیجه مطلوب که بتوانیم از آن بهره‌برداری کنیم، نرسیدیم.

وی با تأکید بر اینکه ساخت مصلی همدان جز همت مسئولان و مردم را نیاز ندارد و نیاز به بودجه دولتی هم نیست، یادآور شد: در سفر رئیس جمهور هم موضوع مصلی را اعلام کردم و راهکار آن هم ارائه دادیم، بنابراین کافی است سند اراضی تپه را که دولتی است، هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha