پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت‌الاسلام رستاخیز/ بندر چارک

حوزه/ امام جمعه جزیره هرمز گفت: ایران در یک جنگ شناختی تمام عیار به وسیله دشمن قرار گرفته و از یک طرف دشمن با مخلوط کردن اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست و اطلاعات درست به دنبال القای ناامیدی مردم است و از طرفی دیگر به وسیله شبکه‌های اجتماعی مجازی و از طرف دیگر روایت دروغ خودشان را به جای روایت درست برای مردم جا می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه جزیره هرمز ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد جامع برگزار شد، بهترین لباس روح را تقوای الهی خواند و اظهار داشت: تقوا، بهترین توشه برای سفر آخرت و راه سعادت دنیا و آخرت انسان را تأمین می‌کند.

وی با بیان اینکه عمر سرمایه آدمی است که در طول شب و روز در حال گذر است و باید از این سرمایه نهایت بهره را ببریم، افزود: دنیا بازار آخرت است، اگر کسی از سرمایه عمرش در دنیا کار خوب انجام دهد به سود بزرگ که همان بهشت است می‌رسد، اما اگر کارهای بد انجام دهد به ضرر بزرگ که همان جهنم است خواهد رسید.

امام جمعه هرمز بیان کرد: باید از این سرمایه بزرگ برای معرفت به خدا و حجت‌های الهی استفاده کنیم و از مسیر درست بهره‌مند شویم تا اهل نجات باشیم.

حجت‌الاسلام رستاخیز در بخش دیگر ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، عنوان کرد: عید واقعی عیدی است که به وسیله اعمال خالص، انسان را به محبت الله برساند.

وی با اشاره به واقعه طبس اظهار کرد: در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا بودند که نیروهای آمریکایی را از بین ببرند و یکی از دسیسه‌ها و حمله‌های دشمن را دفع کردند.

امام جمعه هرمز ادامه داد: ایران در یک جنگ شناختی تمام عیار به وسیله دشمن قرار گرفته و از یک طرف دشمن با مخلوط کردن اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست و اطلاعات درست به دنبال القای ناامیدی مردم است و از طرفی دیگر به وسیله شبکه‌های اجتماعی مجازی و از طرف دیگر روایت دروغ خودشان را به جای روایت درست برای مردم جا می‌زنند.

حجت‌الاسلام رستاخیز ابراز کرد: روش دیگر دشمن در جنگ شناختی این است که سربازان خودش را از داخل کشور در جبهه خودی انتخاب می‌کند تا به کشور ضربه بزند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی که در جوامع مختلف وحشت ایجاد می‌کرد، امروز حملات راهبردی محور مقاومت ترس به جان این رژیم غاصب انداخته است.

امام جمعه هرمز گفت: در تبلیغات محیطی همه ادارات در مسئله عفاف و حجاب باید از فرامین رهبری استفاده کنند که بخشی از این فرامین، حجاب مایه تشخص و آزادی زن است، حجاب عامل امنیت است، حجاب کرامت زن مسلمان، حجاب به معنای انزوای زن نیست که باید از این ارزش‌های اجتماعی در تبلیغات محیطی بهره ببریم.

حجت‌الاسلام رستاخیز خاطرنشان کرد: از اصول عمل در عرصه حجاب به فرموده مقام معظم رهبری عبارت است از: زنان آگاه، الگوی زن مسلمان را نشان دهند، برای ترویج حجاب کار تحقیقی و تبلیغی انجام بدهید، خانم‌ها را با حجاب و فواید آن آشنا کنید، اهمیت شرعی و منطقی حجاب را بیان کنید، احساس آسایش و آرامش ناشی از حجاب را بیان کنید، مشکل کم پوشی در ادارات را حل کنید، اجازه ندهید توهین کنندگان به حجاب جولان بدهند و با محبت و مدارا نهی از منکر کنید ...

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha