یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه بخش شبانکاره

حوزه/ امام جمعه بخش شبانکاره گفت: بنده به عنوان خادم مردم و زبان گویای مردم وظیفه دارم گلایه‌ها و انتقادات و درخواست‌های مردم را از طریق این تریبون مقدس به گوش مسئولین ذی ربط برسانم، مسئولین هم وظیفه دارند پیگیری کنند و پاسخگوی مردم باشند و از دولتی که به اسم دولت انقلابی روی کار آمده، انتظار حرکت انقلابی را داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه بخش شبانکاره ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه در ماه رمضان، فقیر، غنی، زن و مرد یکسان بودند، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه رحمت الهی، ماه میهمانی خدا، ماه خودسازی و فرصتی برای بازگشت انسان عاصی و سرگشته و وامانده از حریم لطف و کرم الهی به دامان مهر و رأفت و رحمت پروردگار بود که رو به پایان است.

حجت الاسلام پردل، با اشاره به سالروز فرمان امام خمینی(ره) برای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افقی فرازمند، دارای آرمان‌های مکتبی، انسانی و جهان شمول است که باید همیشه حرکت خود را به آن سو جهت دهد.

امام جمعه بخش شبانکاره افزود: دلیل این بی‌ثباتی در بازار عدم توانمندی برخی مدیران در رأس است، وقتی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی شعار سال را سال مهار تورم می‌نامند، هنوز یک ماه نشده است که اجناس روز به روز گرانتر می‌شود.

وی تصریح کرد: لااقل می‌گذاشتید چند ماه بگذرد بعد کم کم گران می‌کردید، مرغ، گوشت و میوه و تره بار و اجناس و اقلامی که نیاز ضروری روزانه مردم است هر روز گرانتر از دیروز می‌شود، درآمدها که تغییری نکرده، چرا قیمت اجناس بالا می‌رود؟ قبوض خدماتی آب، برق و گاز تلفن هم افزایش قیمت پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه دخل و خرج مردم همخوانی ندارد و مردم درآمدشان جوابگوی مخارجشان نیست، یادآور شد: بنده به عنوان خادم مردم و زبان گویای مردم وظیفه دارم گلایه‌ها و انتقادات و درخواست‌های مردم را از طریق این تریبون مقدس به گوش مسئولین ذی ربط برسانم، مسئولین هم وظیفه دارند پیگیری کنند و پاسخگوی مردم باشند و از دولتی که به اسم دولت انقلابی روی کار آمده، انتظار حرکت انقلابی را داریم.

حجت الاسلام پردل اضافه کرد: آن بخشی که مربوط به دولت است، باید ورود کنند و آن بخشی هم که مربوط به دولت نیست قوه قضاییه ورود کند، دولت اقدامات خوبی را انجام داده است اما ایرادات و اشکالات و مطالبات را هم می‌گوییم و این اوضاع و احوال بازار نیازمند اقدام جهادی است.

امام جمعه بخش شبانکاره عنوان کرد: متأسفانه یکی از معضلاتی که دامن گیر کشاورزان شده، هزینه بالای جا به جایی محصول تا سیلو است و هیچ نظارتی نیز در این عرصه وجود ندارد، از یک طرف به کشاورزان گفته می‌شود اصلاح الگوی کشت رعایت شود و به سراغ محصولاتی چون صیفی نروید و گندم، کلزا و جو کاشت نمایید، از یک طرف هم نظارتی بر کامیون‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha