جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج به سفر رئیس قوه قضاییه به استان کردستان اشاره کرد و گفت: سفر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به کردستان، بسیار به‌جا و به‌موقع بود، این استان، استانی ثروتمند و توانمند در حوزه اقتصاد و کشاورزی است و باید از این ظرفیت‌ها به نفع مردم منطقه بیشتر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج، اظهار داشت: همه قدردان تلاش مسئولان برای خدمت به مردم هستیم، ولی باید اذعان کرد که تورم و گرانی اجناس در بازار مشکلات بسیاری برای مردم به‌ویژه قشر ضعیف جامعه به وجود آورده است.

امام جمعه شهرستان سنندج گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و این مشکلات اقتصادی و معیشتی را از بین ببریم و قیمت اجناس و کالاهای اساسی در بازار را کنترل کنیم و اجازه ندهیم که هر روز تورم رشد داشته باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، افزود: کردستان استانی غنی و ثروتمند است، بنابراین می‌توان از پتانسیل‌های این خطه در رفع محرومیت و ایجاد اشتغال پایدار به نحو شایسته استفاده کرد.

وی در ادامه به سفر رئیس قوه قضاییه به استان کردستان اشاره کرد و گفت: سفر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به کردستان، بسیار به‌جا و به‌موقع بود، این استان، استانی ثروتمند و توانمند در حوزه اقتصاد و کشاورزی است و باید از این ظرفیت‌ها به نفع مردم منطقه بیشتر استفاده شود.

امام جمعه سنندج، با اشاره به هفته معلم، یادآور شد: خداوند و دین اسلام، برای علم جایگاه ویژه‌ای قائل هستند، لذا باید دانش آموزان از فرصت تحصیل برای اعتلای بیشتر کشور استفاده نمایند.

وی خاطرنشان کرد: باید قدر و جایگاه آموزگاران و اساتید را به خوبی بدانیم، زیرا آنان تربیت کننده و آموزش‌دهنده فرزندان ما برای آینده این مملکت هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha