یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست شورای فرهنگ عمومی در عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه با بیان اینکه دولت ندای این مردم را بشنوند و زخم‌های کهنه مردم عسلویه را مداوا کند، گفت: علاوه بر مسئولین استان، مسئولان مرکز هم ندای این مردم را بشنوند، عسلویه مشکل آب دارد و تا این مسئله به بحران تبدیل نشده مسئولان تمهیداتی بیندیشند که مهار آن مشکل ساز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار کارگران، اظهار داشت: کارگران به نظام وفادار هستند و در ابتدای انقلاب گروهک‌ها تلاش کردند کارگران مقابل نظام باشند، بعداً هم دشمنان خارجی تلاش کردند که جامعه کارگری مقابل نظام قرار گیرند، ولی موفق نشدند.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری تحت تأثیر این تبلیغات و شعارهای غیر واقعی دشمنان قرار نگرفته است و این جهاد بزرگ جامعه کارگری بود، افزود: جامعه کارگری پای نظام ایستاده و دشمن را ناامید کردن و تو دهنی به دشمن زد.

حجت الاسلام هاشمی‌نژاد، با اعلام اینکه بعضی از اعتراضات کارگری که پیش می‌آید به جا است و دلیل منطقی و صحیح دارد، عنوان کرد: بعضی مواقع به مسئولین می‌گویم پیمانکارها و مدیران عامل را به صف کنید و مصرانه و مجدانه از آنها بخواهید حق و حقوق کارگران را بدهند و بهانه دست دشمن ندهند تا دشمن سو استفاده نکند.

وی به سفر رئیس جمهور به کشور سوریه اشاره کرد و گفت: این سفر بعد از ۱۳ سال اتفاق افتاد و استقبال کم‌نظیر مردم سوریه و به خصوص جوانان این کشور که در یک دست پرچم ایران و در دست دیگر پرچم کشورشان را داشتند و در چندین کیلومتر از رئیس جمهور استقبال کردند، بی نظیر بود و این سفر دستاوردهای خوبی داشت.

حجت الاسلام هاشمی نژاد گفت: رئیس جمهور در این سفر چهار ساعت با رئیس جمهور سوریه مذاکره کرد و به تفاهم رسیدند، نتایج خوبی هم داشت، این اسناد همکاری بی‌سابقه بود، هم از لحاظ تعداد و هم از لحاظ همکاری دیپلماسی دولت مردمی و انقلابی مورد تمجید رهبر انقلاب بوده و هست.

امام جمعه عسلویه به مشکلات شهرستان عسلویه اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر مسئولین استان، مسئولان مرکز هم ندای این مردم را بشنوند، عسلویه مشکل آب دارد و تا این مسئله به بحران تبدیل نشده مسئولان تمهیداتی بیندیشند که مهار آن مشکل ساز است.

وی با بیان اینکه آلودگی زیست محیطی عسلویه همچنان آزار دهنده است، اظهار کرد: مشکل بیکاری در شهرستان وجود دارد و این مشکلات نه زیبنده و نه قابل توجیه است، این همه خانواده در شهرستان تحت پوشش کمیته امداد و نهادهای حمایتی هستند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد تصریح کرد: مشکل بهداشت و درمان در شهرستان وجود دارد، احداث بیمارستان جدید مورد بحث است و موافق چنین کاری نیستم، ۲ بیمارستان در شهرستان داریم که کمبودهایی دارند، احداث بیمارستان جدید هم زمان بر و هم با هزینه اضافی همراه است.

امام جمعه عسلویه با تأکید بر لزوم رفع کمبودهای این دو بیمارستان، اظهار کرد: دیالیز در این شهرستان نیست، مردم گرفتار هستند و باید به کنگان و پارسیان یا جاهای دیگر بروند.

وی افزود: در این دولت ندای این مردم را بشنوند و زخم‌های کهنه مردم شهرستان را مداوا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha