دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه بخش شبانکاره گفت: نسخه کشف حجابی که دشمن برای دختران این مرز و بوم پیچیده، جز دردسر، بی‌بند و باری و بازیچه قرار دادن دختران جوان، چیز دیگری نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه رفع مشکلات متعدد و متنوع اقتصادی هر کدام راه‌حل مخصوص به خود را دارد، اظهار داشت: در طول سالیان گذشته، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدارها و جلسات مختلف این مشکلات و راه‌حل آن‌ها را بارها به مسئولین متذکر شدند.

وی افزود: ناگفته پیداست که اگر به این تذکرات جامه عمل پوشانده می‌شد، امروز وضعیت معیشت مردم به مراتب بهتر از وضع کنونی بود.

امام جمعه بخش شبانکاره، با اشاره به اینکه بیکاری یکی از معضلات اصلی کشور است، گفت: فساد درد بزرگی است که ریشه دوانده و مسئولین در رأس، باید این دندان فساد را از بیخ و بن بکَنند و دور بیندازند.

وی تصریح کرد: یک عده معدود با رانت و پارتی و رشوه و فساد، حق عامه را زیر پا گذاشته‌اند که باید با این‌ها به طور جد و اساسی برخورد شود.

امام جمعه بخش شبانکاره خاطرنشان کرد: نسخه کشف حجابی که دشمن برای دختران این مرز و بوم پیچیده، جز دردسر، بی‌بند و باری و بازیچه قرار دادن دختران جوان، چیز دیگری نیست.

حجت الاسلام پردل با تأکید بر اینکه حجاب بهترین سلاح برای عقب راندن شیاطین و دشمنان است، تصریح کرد: با این سلاح، هم جان‌تان و هم آبروی‌تان حفظ می‌شود.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به سوریه، یادآور شد: سفر ریاست جمهوری به سوریه بعد از ۱۲ سال در واقع اولین سفر یک مقام بلند پایه از ایران به سوریه بعد از این همه کشتار و جنگ نابرابر از طرف رژیم غاصب صهیونیستی بوده، که ترس و لرزه بر اندام دشمنان و صهیونیست‌ها انداخته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha