سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام عبادی زاده/ هرمزگان

حوزه / امام جمعه بندرعباس گفت: آفت مبارزه با فساد شعار زدگی است، به این معنی که به‌صورت تبلیغاتی با فساد مبارزه کنیم و در عمل هیچ اثری از مبارزه با فساد نباشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس که در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، ضمن سفارش به تقوای الهی، اظهار داشت: بازاریان به عنوان حبیب خدا که در خط مقدم جهاد اقتصادی هستند، با رعایت انصاف در فروش به مشتریان، کارشان از مصادیق جهاد اکبر و خدمت به خلق خدا است.

وی با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا، افزود: ایشان جایگاه رفیعی در نزد اهل بیت(ع) دارند و شخصیت والایی که در زمان سختی، مسلمانان از آنان دفاع کرد و باعث آرامش مسلمان شد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به ارتحال حضرت عبدالعظیم حسنی سفیر اهل بیت(ع)، عنوان کرد: شخصیتی که هجرتش تمدن ساز و جزو امامزادگانی است که در زمره امامزاده انقلابی است و مستقیماً زیر نظر ولایت و مطیع اوامر اهل بیت(ع) فعالیت می‌کردند.

حجت‌الاسلام عبادی زاده با سفارش به جوانان، یادآور شد: جوانان امروز نگاه‌های خود را سمت مسیر و راه ولایت قرار دهند، که گام‌ها و برنامه‌هایی که ولایت برای جامعه تعیین می‌کند، تعیین کننده و سرنوشت ساز است.

وی با بیان اینکه سفر راهبردی رئیس جمهور به سوریه فصل جدیدی در روابط اقتصادی برای دو کشور بود، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از این سفر نگران و غمگین است.

امام جمعه بندر عباس با اشاره به هشت ماده مبارزه با فساد که رهبر معظم انقلاب ابلاغ کردند، گفت: توصیه اول، مبارزه با فساد مخالف دارد و به مسئولین می‌گویم که با مبارزه با فساد مخالفت‌ها می شود، ولی دلسرد نباشید، توصیه دوم، بدون مبارزه با فساد آیا می‌شود امنیت اقتصادی ایجاد کرد با فساد بجنگید و سوم، کسی که مبارزه با فساد کند نباید خودش آلوده باشد و لذا به افراد مطمئن بسپارید.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اضافه کرد: توصیه چهارم، با دقت و ظرافت و همراه با قاطعیت با فساد مبارزه کنید، قاطعیت جلوی فساد را می‌گیرد و توصیه پنجم، نقاط آسیب پذیر در گردش مالی کشور را شناسایی کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده یادآور شد: آفت مبارزه با فساد شعار زدگی است، به این معنی که به‌صورت تبلیغاتی با فساد مبارزه کنیم و در عمل هیچ اثری از مبارزه با فساد نباشد.

وی افزود: مسئولان پرچم مبارزه با فساد را بلند کنند و پیام هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب را به عنوان مسیر راه قرار دهند، مردم نیز وقتی عدالت را ببینند، راضی و امیدوار خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha