دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه بندر ریگ

حوزه / امام جمعه بندر ریگ گفت: قوای سه گانه از بین بردن اژدهای هفت سر فساد را جدی بگیرند و مبارزه با فساد را به افراد مطمئن،سالم و امانتدار بسپارید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش امام جمعه بندر ریگ در خطبه های نمازجمعه این هفته، اظهار داشت: تقوا و عمل به دستورات الهی سبب نورانی شدن قلب انسان می شود.

وی افزود: بهترین راه کسب تقوا همنشینی و دوستی و رفاقت با پروردگار عالم است و مهمترین راه سعادت انسان رفاقت و دوستی با خداوند و عمل به دستورات الهی و دوری از معصیت الهی است.

امام جمعه بندر ریگ گفت: ذکر و یاد خدا در زندگی قلب خسته و افسرده انسان را طراوت می بخشد و به انسان حیات معنوی هدیه می دهد.

وی افزود: خدمت به مردم و برافراشتن پرچم عدالت اسلامی از مهمترین اهداف حکومت اسلامی است که نباید مورد غفلت واقع شود.

حجت الاسلام هاشمی منش عنوان کرد: قوای سه گانه از بین بردن اژدهای هفت سر فساد را جدی بگیرند و مبارزه با فساد را به افراد مطمئن،سالم و امانتدار بسپارید.

وی با بیان اینکه وحدت در جامعه رمز پیروزی بر مشکلات است‌، ابراز کرد: با مهار تورم و رشد تولید مشکلات اقتصادی، بیکاری و گرانی قابل حل است.

امام جمعه بندر ریگ با اعلام اینکه دشمن در جنگ رسانه واقعیت ها را پنهان و جای حق و باطل را عوض می کند، بیان کرد: تعامل و ارتباط با کشورهای همسایه باعث افزایش امنیت منطقه می شود.

وی خاطرنشان کرد: سفر رئیس جمهور ایران اسلامی به سوریه خبر تلخی برای آمریکا و صهیونیست ها بود و تقویت جبهه مقاومت علیه تلاویو تا زوال رژیم کودک کش اسرائیل ادامه دارد.

حجت الاسلام هاشمی مش عنوان کرد: مسئولین به وعده هایی که برای ساخت مسکن داده اند عمل کنند.

وی افزود: حضرت حمزه سیدالشهدا الگوی بصیرت و شجاعت در دفاع از حق و امام زمان خود بود و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) الگوی ولایتمداری و شیعه واقعی در عرصه دین به امام زمان خود است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha