یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
محمودی امام جمعه کنگان

حوزه/ امام جمعه کنگان به سفر رئیس جمهور به کشور سوریه و از آن به عنوان سفری راهبردی یاد کرد و گفت: سفر رئیس جمهور به سوریه همچون کابوسی بود که خواب را از چشمان رژیم صهیونیستی و آمریکا گرفت. این سفر بستر را برای گشایش‌های بیشتر اقتصادی فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت روز معلم به دیدار رهبر معظم انقلاب با معلمان اشاره کرد و گفت: رهبری فرزانه انقلاب معلمان را سربازان گمنام نظام خواندند.

وی در ادامه با اشاره به کارهای بزرگ معلمان پرداخت و گفت: تقدیم چندین هزار شهید در دوران دفاع مقدس، تربیت چندین هزار دانش آموز شهید، ساختن آینده کشور و تربیت و تعلیم نونهالان کشور از کارهایی بزرگی است که توسط جامعه فرهنگی کشور بعد از انقلاب صورت گرفته است.

خطیب جمعه کنگان، روز شیخ بهایی، سالروز شهادت دکتر مطهری، شیخ صدوق و شیخ کلینی را گرامیداشت و این بزرگان و دانشمندان را از مفاخر شیعه و از افتخارات علم و دانش نشر عنوان کرد.

حجت الاسلام محمودی در ادامه به دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: امروز مطالبات و خواسته‌های جامعه کارگری و هر قشر دیگری بایستی از طریق مجاری قانونی باشد تا مورد سو استفاده دشمن نشود که یکی از یکی از مطالبات مهم و بجای جامعه کارگری تبدیل وضعیت آنها و نیز حذف واسطه‌ها در قراردادها است.

وی همچنین با اشاره به جایگاه عفاف و حجاب در دین اسلام اظهار کرد: اسلام نگاهی عزت مندانه و شرافتمندانه و توأم با حفظ شأن و کرامت انسانی به زن دارد در مقابل غرب، زن را یک کالا برای ترویج بی حجابی و بدحجابی می داند و به دنبال تحقیر زن و اشاعه فساد در جامعه است.

امام جمعه کنگان در ادامه به سفر رئیس جمهور به کشور سوریه اشاره و از آن به عنوان سفری راهبردی یاد کرد و گفت: سفر رئیس جمهور به سوریه همچون کابوسی بود که خواب را از چشمان رژیم صهیونیستی و آمریکا گرفت. این سفر بستر را برای گشایش‌های بیشتر اقتصادی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha