سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام صالحی / خمیر

حوزه / امام جمعه بندر خمیر گفت: شهرستان خمیر از قافله دولت انقلابی عقب افتاده و مدیران استان را توصیه به رعایت اخلاق انقلابی می‌کنم و انتظار داریم بندر خمیر را فدای هیچ مصلحتی نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، اظهار داشت: ١۴ و ١٨ اردیبهشت سالروز بزرگداشت دو ابر مرد در عرصه علم و فقاهت یعنی شیخ صدوق و شیخ کلینی است که حقیقتا مجاهدت آنان بشریت را امروز مدیون خود ساخته است و مصداق این روایت را پیش روی ما تجلی می‌دهد که علما، چراغ‌های روی زمین هستند.

وی افزود: کتاب شریف اکمال الدین شیخ صدوق که با موضوع پاسخگویی به شبهات مهدویت با امر صریح امام عصر(عج) به ایشان نوشته شده، امروز از غنایم بزرگ علمی و معرفتی است.

امام جمعه خمیر بیان کرد: با استقرار دولت سیزدهم، اتفاقات بسیار مثبتی در کشور افتاد، از جمله مدیریت کرونا، توسعه روابط با کشورهای منطقه و توجه به ساختارهای ارتباط جمعی داخلی و بسیاری از دستاوردهای دیگری شکل گرفت.

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: یکی از این برکات عدم مصونت سازی برای مدیران ناکارآمد و منفعل در مسئولیت هاست که کنار گذاشتن برخی وزرا، مدیران سطوح مختلف کشوری و اخیرا در برخی استان‌ها این مهم رخ داده، که امید را در دل مردم و دلسوزان انقلاب تقویت کرده است، اما در شهرستان خمیر مع الاسف این روند برعکس و در تضاد با حرکت کلی دولت اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: گشت ارشاد مدیران در این شهرستان بیشتر از آنکه مدیران ناکارآمد را متوجه خود قرار دهد، یقه مدیران با انگیزه و پرتلاش را گرفته و در ماه‌های اخیر بسیاری از مدیران تغییر کردند، که اغلب دارای عملکردی رضایت بخش بودند و پس از آن در مناصب بالاتر مشغول به کار شدند.

امام جمعه خمیر گفت: وقتی ما به برخی مدیران استانی اعتراض می‌کنیم که چرا مدیر موفق در این شهرستان را علی رغم حضور کمتر از یکسال، جابجا کردید، می‌گویند ارتقاء دادیم، این پاسخ عجیب است، این به آن معناست که خمیر را قابل برای حضور مدیران انقلابی نمی‌دانند.

حجت‌الاسلام صالحی تأکید کرد: هر مدیری با تمجید مردم و مسئولان مواجه شد، در کمتر زمان ممکن جابجا می‌شود و متاسفانه مدیران منفعل و ناکارآمد با قوت در پشت میز خود چُرت می‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان خمیر از قافله دولت انقلابی عقب افتاده است و مدیران استان را من توصیه به رعایت اخلاق انقلابی می‌کنم و انتظار داریم بندر خمیر را فدای هیچ مصلحتی نکنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha