دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سفر نماینده ولی فقیه در بوشهر به جزیره خارگ

حوزه/ امام جمعه جزیره خارگ تصریح کرد:جلسات شورای فرهنگ عمومی در سال جاری با جدیت در حوزه‌های مختلف، به ویژه تحقق شعار سال، موضوعات فرهنگی، توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، پیگیری و عملیاتی کردن برنامه‌های عفاف و حجاب باید با جدیت و همکاری مسئولین صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود کارگر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی خارگ، وحدت بین شیعه و سنی را مهمترین ویژگی مردم جزیره خارگ عنوان و بر برنامه‌ریزی برای تقویت این مهم تأکید کرد.

وی اظهار کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی در سال جاری با جدیت در حوزه‌های مختلف، به ویژه تحقق شعار سال، موضوعات فرهنگی، توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، پیگیری و عملیاتی کردن برنامه‌های عفاف و حجاب باید با جدیت و همکاری مسئولین صورت گیرد.

امام جمعه جزیره خارگ افزود: جزیره راهبردی خارگ دارای قدمت و فرهنگ غنی است که باید اقدامات لازم در اعتلای این فرهنگ و تاریخ غنی صورت بپذیرد.

حجت الاسلام کارگر تصریح کرد: توسعه تفکر اسلامی و انتقال مطالب دینی و فرهنگی به مردم از جمله مسائل مهمی است که باید سرلوحه این شورا قرار گیرد.

شیخ احمد رضا کنعانی امام جمعه اهل سنت جزیره خارگ هم وحدت و همبستگی را لازمه‌ی موفقیت این جزیره دانست.

امام جمعه اهل سنت جزیره خارگ افزود: فعالیت‌های فرهنگی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و علمی است و قطعاً هر جامعه‌ای برای توسعه متوازن نیازمند رشد و توسعه بخش فرهنگ و هنر است.

وی تصریح کرد: وحدت در جزیره خارگ مثال‌زدنی است و این وحدت را قدردان هوشمندی اهل سنت و تشیع جزیره خارگ هستیم.

محمد رضا دشتی‌زاده بخشدار ویژه‌ جزیره خارگ هم فرهنگ کار و تولید، زیست عفیفانه و امید به آینده را از مواردی دانست که باید به آن اهتمام ویژه ورزید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha