چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ی

حوزه / امام جمعه قمصر، بر لزوم به کارگیری مدیران متخصص، جهادی و انقلابی در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: هر جا مدیریت‌های ضعیف، بی‌حال، ناامید، غیرانقلابی و بی‌تحرک داشتیم، کارها یا متوقف مانده و یا انحراف پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمد حسین کتابچی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قمصر، به برکات امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از برکات ایستادگی مردم در اغتشاشات اخیر، زنده شدن روحیه امر به معروف و نهی از منکر و زنده شدن دوباره غیرت‌ها بود.

امام جمعه قمصر، از شهیدی که به عنوان شهید غیرت نام گرفت یاد کرد و گفت: جوانی مثل حمید رضا الداغی برای دفاع از ناموس کشور و دختری که در معرض تعرض چند جوان لاابالی و بی‌غیرت قرار گرفته بود، به میدان آمد و ناجوانمردانه با ضربات چاقو به شهادت رسید.

حجت الاسلام کتابچی ادامه داد: بنده و شما که مدعی هیئتی بودن و امام حسینی بودن هستیم، در حالی که حاضر نباشیم از فروش جنس بگذریم، قیامت در مقابل خون این جوان با غیرتی که از جانش گذشت، چه پاسخی داریم؟

وی با بیان اینکه نباید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی‌تفاوت باشیم، گفت: بعضی‌ها به‌خاطر ترس از دست دادن مشتری حاضر به ترک امر به معروف و زیر پا گذاشتن مسائل شرعی هستند.

حجت الاسلام کتابچی، با انتقاد از بی‌توجهی عده‌ای به جهاد تبیین مدنظر رهبری، یادآور شد: علیرغم اینکه دشمن با تمام توان و امکاناتش طی چند سال گذشته با آمدن به میدان، از ما تلفات می‌گیرد، اما هنوز بسیاری متوجه این جنگ نیستند.

امام جمعه قمصر، با بیان اینکه در جهاد تبیین علاوه بر مسائل اعتقادی، سیاسی و فرهنگی با جنگ اقتصادی و شناختی دشمن نیز روبرو هستیم، اظهار کرد: دشمن در میدان اقتصاد، به تحریم تنها هم اکتفا نمی‌کند، بلکه با حربه تحریف برای وارونه نشان دادن حقایق پیشرفت کشورمان در عرصه‌های مختلف به میدان آمده است.

حجت الاسلام کتابچی، بیان واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب را ضروری دانست و با بیان اینکه رفع مشکلات کشور نیاز به وحدت و همدلی دارد، خاطرنشان کرد: دشمن زیبایی‌های کشور ما را زشت و زشتی‌های خودشان را زیبا نشان می‌دهد.

امام جمعه قمصر، بر لزوم به کارگیری مدیران متخصص، جهادی و انقلابی در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: هر جا مدیریت‌های ضعیف، بی‌حال، ناامید، غیرانقلابی و بی‌تحرک داشتیم، کارها یا متوقف مانده و یا انحراف پیدا کرده است.

حجت الاسلام کتابچی، به سفر رئیس جمهور به کشور سوریه اشاره کرد و یادآور شد: همانطور که سفر رئیس جمهور کشورمان به سوریه راهگشای بسیاری از مشکلات خواهد بود، سفر وزیر خارجه به لبنان نیز می‌تواند حل کننده منافع سیاسی، امنیتی و اقتصادی کشورمان باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha