چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: فداکاری های مردم کردستان در دفاع از این مملکت هرگز از ذهن ملت ایران فراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار رئیس قوه قضائیه با مردم استان کردستان اظهار داشت: مردم کردستان در هشت سال دفاع مقدس روحیه انقلابی و میهنی خود را در عمل ثابت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: مردم کردستان از همان سالهای نخستین پیروزی این انقلاب در مقابل عوامل تجزیه طلب و ضد انقلاب قرار گرفتند و در این راه شهدای بسیاری تقدیم این انقلاب کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی بیان داشت: فداکاری های مردم کردستان در دفاع از این مملکت هرگز از ذهن ملت ایران فراموش نخواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: مردم کردستان علیرغم اینکه اهل سنت هستند باز هم در اعیاد مذهبی محبت خود به اهل بیت پیامبر اکرم را در عمل نشان داده اند و این امر زبانزد همه ملت ایران می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: مردم کردستان امیدوارند که سفر رئیس قوه قضاییه به این خطه منشا خیر و برکت و رفع مشکلات باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha