شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام حاجبی

حوزه/ امام جمعه قشم گفت: شهدای مدافع حرم الگوی بصیرت هستند که برای دفاع از امنیت ایران اسلامی و منطقه غرب آسیا مجاهدت کردند و در مقابل لشکر کشی جبهه غربی، عبری و عربی برای دفاع از اندیشه اسلام مردانه ایستادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم، ظهر امروز درخطبه های نماز جمعه شهرستان که در مصلی امام علی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: با همه تلاش دشمن در کم رنگ کردن برنامه‌های دینی و مذهبی مردم در ایام رمضان و محرم، اما نتوانستند ارادت مردم نسبت به سید الشهدا(ع) کاهش دهند.

وی افزود: دشمن در یک جنگ تمار عیار روانی با ایجاد پویش‌های رسانه‌ای سعی در اختلال عزاداری مردم داشت، اما با حضور پر شور مردم، پیروزی جبهه حق بسیار زیبا بود.

امام جمعه قشم بیان کرد: جوانان عاشق و دلباخته امام حسین(ع) در اوج کرونا در پایگاه‌های کمک مومنانه برای خدمت به مردم در خط مقدم بودند.

حجت‌الاسلام حاجبی عنوان کرد: محرم امسال با دیگر سال‌ها متفاوت بود، زیرا دشمن در دو جبهه ترور و تخریب حرکت کرد، در قضیه ترورها سربازان گمنام امام زمان (عج) بیش از ۴۳ نقشه را خنثی کردند و در تخریب و هنجارشکنی‌ها با تبلیغ به ورود زنان با سر برهنه به هیئت پرداختند که زنان عفیفه نیز مشت محکمی بر دهان این دلقک‌های رسانه‌ای زدند.

وی اظهار کرد: شهدای مدافع حرم الگوی بصیرت هستند که برای دفاع از امنیت ایران اسلامی و منطقه غرب آسیا مجاهدت کردند و در مقابل لشکر کشی جبهه غربی، عبری و عربی برای دفاع از اندیشه اسلام مردانه ایستادند.

امام جمعه قشم تأکید کرد: با نزدیکی به ایام انتخابات پیش رو از همه فعالان رسانه‌ای درخواست داریم با هوشیاری، مطالبه‌گری برای مردم تبدیل به هنجار شکنی نشود.

حجت‌الاسلام حاجبی خاطرنشان کرد: در راه توسعه شهرستان همه تلاش می‌کنند اما باید سرعت بیشتری صورت گیرد و در همین مسئله آب، به جای تعلق به این و آن، همه در یک چارچوب کمک به حل مشکل دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha