چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام حاجبی / هرمزگان

حوزه/ امام جمعه قشم گفت: اجرای طرح مسکن جوانان جزیره قشم پاسخ درست مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم برای رفع یکی از مشکلات و نیازهای قدیمی جوانان و ساکنان جزیره بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم امروز در آیین آغاز به کار پروژه مسکن جوانان در سه شهر جزیره قشم، ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: یکی از نعمات پیروزی انقلاب اسلامی در قشم، حضور مدیران ساعی و تلاش‌گر در دولت مردمی سیزدهم برای حل مشکلات جزیره است که با نگاه مثبت خود موجب افزایش امید و اعتماد جامعه محلی شده‌اند.

وی افزود: اجرای طرح مسکن جوانان جزیره قشم پاسخ درست مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم برای رفع یکی از مشکلات و نیازهای قدیمی جوانان و ساکنان جزیره بود.

امام جمعه شهرستان قشم عنوان کرد: مسئولان هر زمانی که به فرامین رهبر معظم انقلاب عمل کنند، در خدمت رسانی به مردم نیز موفقیت بیشتری کسب خواهند کرد.

حجت‌الاسلام صالحی با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال بزرگنمایی نقص‌ها در کشور است، تأکید کرد: در بیان انتقادها باید نسبت به مسائل مختلف با نگاهی منصفانه که سبب بهره برداری دشمن نشود، صحبت شود.

وی یادآور شد: برقراری حکومت اسلامی سبب پرورش انسان‌های بزرگ شده است که نام آنها در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

امام جمعه شهرستان قشم خاطرنشان کرد: پل خلیج فارس یک پرونده خاک خورده بود که امروز شاهد آن هستیم با پیگیری‌های مسئولان انقلابی، عملیات اجرای آن آغاز شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha