شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام حاجبی

حوزه / امام جمعه قشم گفت: اگر گفتمان خدمت در جامعه گسترش یابد، سبب امیدواری مردم خواهد شد و مردم شیرینی خدمت و ثمرات خدمتگزاری را خواهند چشید.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلی امام علی (ع) برگزار شد، با ابراز خرسندی از عملکرد خوب دولت خدمتگزار در هفته دولت برای به ثمره رساندن پروژه‌ها جهت خدمت رسانی به مردم، اظهار داشت: در شهرستان قشم طی این هفته برخی از معضلات که چندین دهه به سرانجام نرسیده بود، برطرف شد و سبب خشنودی مردم شده است.

وی افزود: اطلاع رسانی دقیق خدمات دولت به مردم گسترش یابد تا مردم طعم امید و خدمت بیشتر حس کنند.

خطیب جمعه قشم بیان کرد: تلاش‌ها برای حل معضل آب هم مستمر و هم رو به جلو است و مسئولان دلسوزانه پیگیر هستند و در این بین پیگیری شخص مدیر عامل واقعا ستودنی است.

حجت‌الاسلام حاجبی ادامه داد: امروز وحدت نظر مسئولان در برطرف کردن مشکل آب شرب مردم قشم را می‌توان به‌عنوان الگوی خدمت رسانی در کشور قرار داد و این همبستگی یک برکت و نعمت است.

وی با بیان اینکه گام‌های بسیار خوبی در راستای اجرای طرح‌هایی برای مردم در هفته دولت در شهرستان قشم برداشته شد، اظهار کرد: تکمیل جاده مرگ (شهر رمکان و گیاهدان) به سرعت انجام شد و بار ترافیکی وحشتناک این منطقه حل شد و از طرفی احداث پارک‌ها در سطح شهر که باعث تفریح و نشاط مردم می‌شود را نیز شاهد بودیم.

امام جمعه قشم ادامه داد: اگر این گفتمان خدمت در جامعه گسترش یابد، سبب امیدواری مردم خواهد شد و مردم شیرینی خدمت و ثمرات خدمتگزاری را خواهند چشید.

حجت‌الاسلام حاجبی خاطرنشان کرد: در کنار شتاب در عرصه توسعه، ایجاد بافت امنیتی بسیار قوی نیز مهم است چرا که توسعه بدون امنیت ایجاد نخواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم انتظارات به‌حقی دارند و مسئولان تلاش خود را برای برآورده کردن انتظارات انجام دهند.

امام جمعه قشم، با بیان اینکه در جنگ اقتصادی سربازان جهادی می‌خواهیم که عشق به نظام و مردم دارند، تأکید کرد: دشمن به دنبال ایران ضعیف است و از هیچ تلاشی در ضربه به استقلال، امنیت و اقتصاد فرو گذار نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام حاجبی گفت: در بانکداری اسلامی نیز توجه به مسئله پول با رویکرد تولید است که هنوز تا آرمان ترسیمی فاصله دارد، پول باید به تولید رونق دهد و از سکته اقتصادی که به سبب انباشت پول ایجاد می‌شود، جلوگیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: جاذبه‌ای که خداوند در عزای پسر فاطمه(س) قرار داده، سبب پر فروغی و ماندگاری اربعین شده و این راهپیمایی هر ساله تمرینی برای تقویت روحیه مقاومت، ایثار و از خود گذشتگی و سرمایه اجتماعی است و فهم بهتر دین و آمادگی امت اسلامی و بشریت را در ایام ظهور نشان دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha