دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مصلح

حوزه/ امام جمعه موقت بوشهر گفت: از جمله ویژگی‌های شهیدان باهنر و رجایی خدمت شایسته به مردم و جلب رضایت خداوند بود که بایستی این دو شاخصه، الگوی همه خدمتگزاران به نظام اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت اشاره کرد و اظهار داشت: از جمله ویژگی‌های شهیدان باهنر و رجایی خدمت شایسته به مردم و جلب رضایت خداوند بود که بایستی این دو شاخصه، الگوی همه خدمتگزاران به نظام اسلامی باشد.

امام جمعه موقت بوشهر با پرداختن به دستاوردهای مهم دولت سیزدهم، حمایت از تولید و خدمات برجسته در حوزه‌های مختلف و راه‌اندازی چند هزار کارگاه غیرفعال و راکد و افزایش میزان سرمایه‌گذاری را از جمله این دستاوردها برشمرد و گفت: این فعالیت‌ها باعث تمجید رهبر معظم انقلاب از دولت شد.

حجت الاسلام مصلح، به پیش رو بودن سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری اشاره کرد و گفت: این شهید با مبارزات ضداستعماری خود افتخاری بزرگ و ارزشمند برای بوشهری‌ها به ارمغان آورد.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه شهید رئیسعلی دلواری معتقد به مبانی اعتقادی، ولایت، امیرمومنان و امام حسین(ع) بود، خاطرنشان کرد: شهید نادر مهدوی در آب‌های خلیج فارس برابر آمریکایی‌ها حماسه‌آفرینی کرد و در امتداد راه شهید رئیسعلی دلواری به شهادت رسید و پیکر مطهرش در قبرستان وادی السلام نجف و در جوار امام علی (ع) به خاک سپرده شد.

وی در ادامه با گرامیداشت روز بانکداری اسلامی، ابراز کرد: قوانین دین مبین اسلام بایستی در قوانین بانکی دیده شود، تا بانکداری اسلامی به معنی واقعی بروز و ظهور پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha