سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فاضلیان

حوزه / امام جمعه موقت همدان با تأکید بر اینکه ساده زیستی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید رجایی در طول دوران مسئولیتش بود، گفت: امروز دیگر شهید رجایی نیست که بریز و بپاش برخی افراد از بیت المال را ببیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان امام جمعه موقت همدان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: یکی از مصادیق تقوا، رعایت حجاب و عفیف بودن است، که برای مردان، حفظ حجاب همسران و دختران آنها می‌باشد.

وی با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، خاطرنشان کرد: زندگی شهیدان رجایی و باهنر باید برای همه مسئولان یک الگو باشد و در تمام مراحل با نگاه به آن، بر اساس آن عمل کنند.

امام جمعه موقت همدان، با تأکید بر اینکه ساده زیستی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید رجایی در طول دوران مسئولیتش بود، گفت: امروز دیگر شهید رجایی نیست که بریز و بپاش برخی افراد از بیت المال را ببیند.

وی با بیان اینکه پس از شهادت شهیدان رجایی و باهنر مردم در جنگ ایستادگی کردند تا به دشمن نشان دهند که با قوت ایستاده‌اند، اظهار کرد: در عملیات ۱۱ شهریور با وجود آنکه قبل از آن تا سرپل ذهاب امنیت نداشتیم، اما در این عملیات بسیاری از مناطق به ایران بازگشت و پس از آن نیز به خوبی پیش روی کردیم به طوری که یک سانتیمتر از خاک ایران را به دشمن ندادیم.

حجت الاسلام فاضلیان افزود: زمانی رفتن به زیارت امام حسین(ع) برای ما یک آرزو بود، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و رشادت‌های جوانان این آب و خاک و رهبری امامین انقلاب، جمعیت میلیونی زائران اربعین را شاهدیم.

وی با تأکید بر اینکه راهپیمایی میلیونی اربعین بهترین پاسخ به دشمنان اسلام است، گفت: اربعین نشان داد، قرآن حرف اول و آخر دنیا را می‌زند و آنهایی که حرفی برای گفتن ندارند، به آتش زدن قرآن روی آورده‌اند.

امام جمعه موقت همدان، با اشاره به اینکه استان همدان آماده خدمت رسانی به زائران اربعین می‌باشد، یادآور شد: در کنار ۱۵۰ موکب مردمی که در داخل استان برای خدمت رسانی به زوار در دو مسیر رفت و برگشت اربعین حضور دارند، ۲۹ موکب نیز به منظور خدمت رسانی در کربلای معلی مستقر شده‌اند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha