جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حاجبی

حوزه/امام جمعه قشم گفت: جنبش دانشجویی همواره نقش بزرگی را در جوامع ایفا کرده اند و در گام دوم انقلاب نیز نیاز است شاهد نقش آفرینی بیش از پیش این قشر باشیم، از این رو باید فعالیت های جریان دانشجویی قبل و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی باید تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قشم؛ حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم اظهارداشت: برای توسعه و پیشرفت نیاز ایجاد شهرک های بزرگ علمی در جزیره قشم داریم، چرا که این جزیره ظرفیت های های لازم را دارد و از این طریق می توان با فراهم کردن زمینه و فضای لازم جهت جذب و پذیرش دانشجویان خارجی، چهره علمی زیبایی برای این جزیره ایجاد کرد.

وی افزود: جنبش دانشجویی همواره نقش بزرگی را در جوامع ایفا کرده اند و در گام دوم انقلاب نیز نیاز است شاهد نقش آفرینی بیش از پیش این قشر باشیم، از این رو باید فعالیت های جریان دانشجویی قبل و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی باید تبیین شود.

امام جمعه قشم، گریزی به تغییر و تحولات اخیر در شهرستان نیز زد و گفت: با همدلی بین مردم و مسئولان و مطالبه گری صحیح، دقیق و اصولی و از طرف دیگر دلسوزی و عدم ترجیح منافع شخصی بر منافع عمومی می توان بر مشکلات فائق آمد و به درمان نارسایی ها رسید.

حجت الاسلام حاجبی به محرومیت مناطقی از قشم اشاره کرد و افزود: بحمدالله تدارکات بسیاری برای رفع محرومیت از چهره شهرستان قشم انجام شده است و بنا است طرح‌محرومیت زدایی از جزیره هنگام آغاز شود.

وی در پایان با اشاره به روز قانون اساسی، خاطرنشان کرد: قانون برای اداره هر جامعه ای دارای اهمیت بسیاری است و همگان باید خود را نسبت به اجرای آن موظف بدانند و اگر هم کسانی هستند که با قانون مشکل دارند،مشکل اصلی آن ها با اسلام و انقلاب است، چرا که قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر اساس اسلام تدوین و تصویب شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha