شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده/ هرمزگان

حوزه / امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه پیشکسوتان دوران مبارزه با طاغوت از سرمایه های نظام هستند، گفت: اگر شما به عنوان چهره پیشکسوت در انقلاب نقش داشتید عدالت را به مطالبه تبدیل کنید، مسئولان جوان به مطالبه و نظرات شما توجه ویژه می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امروز چهارشنبه ۱۹بهمن ماه در دیدار پیشکسوتان و یاران انقلاب که در حسینیه امام خامنه ای دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از توفیق حضور در جمع پیشکسوتان و یاران انقلاب، اظهار داشت : هدف اصلی برگزاری این نشست گرامیداشت یاد و خاطره مبارزان دوران رژیم ستم شاهی است.

وی افزود: با گذشت ۴۴سال از پیروزی انقلاب اسلامی پیشکسوتان انقلاب چه در دوران مبارزات و هشت سال دفاع مقدس و امروز نیز در عرصه های مختلف مسیر مستقیم را رها نکردند و آن خطی که امام راحل ترسیم فرمود و رهبر معظم انقلاب پرچم آن را به دست گرفته با صلابت دنبال می کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان به دو کلید واژه «انقلابی بودن» و «انقلابی ماندن» اشاره کرد و گفت: انقلابی ماندن بسیار دشوارتر و سخت تر و در طول تاریخ انسان های بوده اند که انقلاب کردند، ولی از مسیر انقلاب منحرف شدن.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد : تلنگر مهمی که در جریان اغتشاشات برای همه نیروهای دلسوز انقلاب است که باید از گسست بین نسلی غفلت نکنیم و نگذاریم بین جوانان و نوجوانان ما و انقلاب اسلامی فاصله ایجاد شود.

وی اظهار کرد: امروز یکی از رسالت های مهم پیشکسوتان انقلابی ترمیم اتصال بین نسلی با بازگوی حقایق و حوادث انقلاب از طریق انتقال آرمان ها و ارزش های نظام و انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان یادآور شد: نسل جدید باید از جنایات خاندان پهلوی خبردار و زجر و محرومیت و مشکلات حاکم بر مردم آن تاریخ از ایران اسلامی آشنا شده و بدانند که برای رسیدن به انقلاب چه مرارت ها و سختی های کشیده شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده توصیه کرد: پیشکسوتان انقلاب مجالس خاطره گویی برای نسل جدید را فعال کنند.

وی گفت : پیشکسوتان دوران مبارزه با طاغوت، سهم هرمزگان در جریان پیروزی انقلاب را برای جوانان بازگو کنند تا جوانان نسبت به نظام تعلق و وابستگی داشته باشند و خود را از انقلاب جدا ندانند.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه پیشکسوتان دوران مبارزه با طاغوت از سرمایه های نظام هستند، خاطرنشان کرد: اگر شما به عنوان چهره پیشکسوت در انقلاب نقش داشتید عدالت را به مطالبه تبدیل کنید، مسئولان جوان به مطالبه و نظرات شما توجه ویژه می کنند.

وی خطاب به پیشکسوتان دوران مبارزه با رژیم پهلوی، گفت: با راه اندازی تشکیلات در جهت کمک به وضع موجود گام های بیشتری بردارید و رزمندگان با اتحاد و دلسوزی بیشتر وزنه محکمی برای انقلاب اسلامی خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha