پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام غلامعلی صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: حیات آمریکا و انگلیس به چپاول ثروت کشورهای دیگر و استعمار است و هدف آنها از تسلط بر کشورها، سلطه و چپاول هست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در یادواره شهید سلیمان شریفی اولین شهید انقلاب در استان بوشهر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها متفاوت و کلمه طیبه خدا و الهی و رهبرش الهی و نظامی بر پایه آموزه‌های الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: درخت انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته با وجود تهاجم گسترده دشمن، نه تنها نشکسته بلکه ریشه آن محکم‌تر شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته است، گفت: دشمن فکر می‌کند با شهید کردن رزمندگان و دانشمندان و مسئولان ما، می‌تواند این انقلاب را از بین ببرد در حالی که به طور مثال با به شهادت رساندن شهید سلیمانی می‌بینیم اثر شهید از زمان حیاتش در جامعه بیشتر است.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه این انقلاب در دین و مکتب اهل‌بیت(ع) ریشه دارد، گفت: حضور جمعیت در این مراسم یادواره و همین اعتکاف‌ها محصول انقلاب است.

وی افزود: با وجود تلاش‌های دشمن برای کمرنگ کردن اعتقادات جوانان و جلوگیری از حضور آنها در مراسم اعتکاف و راهپیمایی‌ها، روزانه شاهد گسترش جمعیت انقلابی‌ها در جامعه هستیم.

نماینده ولی فقیه در بوشهر یادآور شد: دشمنان قبلا می‌خواستند انقلاب را مهار کنند، اما الان در لبنان و منطقه درود بر ایران و رهبر ما سر می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: تحریم‌های اقتصادی دشمن برای شکستن مقاومت ایران و جلوگیری از پیشرفت ایران و دچار بحران کردن استقلال مملکت و بازگشت به وابستگی به کشورهای بیگانه است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه حیات آمریکا و انگلیس به چپاول ثروت کشورهای دیگر و استعمار است، یادآور شد: هدف آنها از تسلط بر کشورها، سلطه و چپاول است.

وی با بیان اینکه انگلیس چهار بار به بوشهر حمله کرد، بیان کرد: افرادی مانند رییس‌علی دلواری همواره در مقابل این تجاوزها ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: آب‌پخش و منطقه دشتستان در انقلاب و دفاع مقدس پیشتاز بوده‌اند و الان هم پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی اضافه کرد: هیچ دولتی نمی‌خواهد مردمش در سختی باشند، مشکل از آن طرف و فشارهای دشمنان است، بنابراین مسئولان با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح و مردم هم در کنار نظام خودشان تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری مقابل این تهاجم‌های همه جانبه دشمن ایستادگی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: استان بوشهر استان ولایتمداری و حماسه است و نگاه اینجا، نگاه فرهنگ دینی و انقلابی و ولایی است.

وی ادامه داد: مردم استان بوشهر به خود می‌بالند که در منظومه ولایتمداری و هدایت‌های امامین انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ابراز کرد: مردم ایران و استان بوشهر و دشتستان و بخش آبپخش از متون فاخر دین و اسلام آموخته و تجربه کرده‌اند که هیچ‌گاه همانند مردم کوفه، علی بن ابی طالب رهبر خودشان را تنها نگذارند.

وی عنوان کرد: مردم ایران و بوشهر پای انقلاب ایستاده‌اند و در مشکلات استقامت می‌کنند و می‌دانند این انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha