شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست دهه فجر

حوزه / رئیس شورای تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: رژیم منحوس پهلوی از حمایت کامل ابرقدرت دنیا یعنی آمریکا برخوردار بود، تمامی عناصر مادی قدرت را در اختیار داشت ولی خدا را نداشت، کدخدا را داشت اما مردم را نداشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در آخرین نشست کمیته مراسم ستاد دهه فجر امسال، اظهار داشت: ۲۲ بهمن روز سرنوشت‌ساز و پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز حکومت الله و روز سقوط نظام ستم شاهی و شکست حکومت طاغوت و شیطان و روز ثمر دادن مبارزات ۱۵ ساله ملت مسلمان ایران به رهبری امام عظیم‌الشان(ره) و روزی است که ملت ایران با اتحاد و انسجام، وحدت و یکپارچگی و با تکیه بر خدا و بدون سلاح نظامی و با سلاح ایمان در مقابل استبداد و استعمار به پیروزی رسید.

حجت الاسلام خاضع افزود: در ۲۲ بهمن ثابت شد که وابستگی به شرق و غرب و اجانب و داشتن تسلیحات نظامی در برابر نیروهای منسجم و هماهنگ و متراکم مردمی که با سلاح ایمان مبارزه می‌کنند، بی اثر است.

وی خاطرنشان کرد: از عوامل مهم پیروزی شکوهمند ۲۲ بهمن ۵۷، ایمان به خداوند متعال، اتحاد و همبستگی همه اقشار مردم و رهبری پیامبرگونه حضرت امام(ره) که فقیهی جامع الشرائط، و شخصیتی متقی، شجاع، حکیم و مدیر و مدبر بود، می‌باشد.

وی با بیان اینکه رژیم پهلوی قدرت ارتش قوی و مجهز، بزرگترین نهادهای امنیتی، جاسوسی و سرگوب‌گری در منطقه یعنی ساواک بی رحم، خونریز و شکنجه‌گر را داشت، یادآور شد: با وجود آنکه کشور بالاترین میزان درآمد نفتی را داشت، اما خرج عیاشی دربار و باج دادن به آمریکا و غرب می‌شد.

رژیم پهلوی، کدخدا را داشت اما مردم را نداشت

رئیس شورای تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رژیم منحوس پهلوی از حمایت کامل ابرقدرت دنیا یعنی آمریکا برخوردار بود، تمامی عناصر مادی قدرت را در اختیار داشت ولی خدا را نداشت، کدخدا را داشت اما مردم را نداشت، لذا علیرغم داشتن کدخدا، ارتش قوی، ساواک و درآمدهای نفتی، در مقابل سیل عظیم مردم مومن و باخدا دوام نیاورد.

وی با اشاره به اینکه شعار دهه فجر امسال «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» است، گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر ۳۴ هزار برنامه ذیل ۴۰ سرفصل توسط کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر استان اجرا شده و یا در حال اجراست.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها شامل جشنواره‌ها، همایش‌ها، وبینارها، نمایشگاه‌ها، کرسی‌های آزاداندیشی، مسابقات کتاب خوانی، عکاسی، نقاشی، خوشنویسی، کاریکاتور، تهیه روزنامه دیواری، تهیه کلیپ، عکس نوشت و موشن گرافیک و انتشار در فضای مجازی، برگزاری شب شعر و خاطره، فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، اجرای سرودهای میدانی، برگزاری محافل انس با قرآن، یادواره‌های شهدا، افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی، عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، زنگ انقلاب، مراسم مهمانی لاله‌ها، نورافشانی و بانک تکبیر در شب ۲۲ بهمن ساعت ۹ شب و در پایان راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن است.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد اعم از شهرها و روستاهای پرجمعیت برگزار می‌شود و راهپیمایی در شهر یاسوج نیز روز شنبه ۲۲ بهمن‌ماه ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان هفتم تیر، خیابان آیت الله طالقانی، خیابان جمهوری اسلامی و میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود و دکتر منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

رژیم پهلوی، کدخدا را داشت اما مردم را نداشت

رئیس ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ان‌شاءالله بار دیگر مردم ولایتمدار، انقلابی، مومن و غیور استان کهگیلویه و بویراحمد حضوری وحدت آفرین، دشمن شکن و حماسی در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خواهند داشت.

وی تصریح کرد: این حضور پرمعنا و تاثیرگذار با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی گره خورده و نماد بی‌بدیلی از حضور مردم شریف و زمان‌شناس ما در صحنه دفاع از ارزش‌های ملی و اسلامی است که به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های بلند شهدای گرانقدر و امام شهدا و تجدید بیعت با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و خنثی سازی توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی و منافقین داخلی و خارجی است که مردم انقلابی و ولایی استان در جشن بزرگ و سراسری سالروز پیروزی انقلاب به صورت گسترده، متراکم و حماسی حضور پیدا می‌کنند.

رژیم پهلوی، کدخدا را داشت اما مردم را نداشت

حجت الاسلام خاضع یادآور شد: صدا و سیما از صاحب نظران و چهره‌های مرجع استان برای بیان خدمات انقلاب و دعوت عمومی جهت حضور در راهپیمایی استفاده کند، همچنین توجه ویژه به پویش پرچم، تهیه آدمک‌های استکبار و اجرای برنامه‌های هنری و فرهنگی در مسیر راهپیمایی، برگزاری مسابقاتی از قبیل بهترین عکس حضور و شرکت دانش آموزان در راهپیمایی به همراه خانواده‌ها، تهیه و حمل دست نوشته و مضامینی با گویش لری و تصاویر شهدا که هر نفر به نمایندگی از یک شهید در راهپیمایی شرکت کنند، حضور عشایر با لباس محلی و سنتی مورد انتظار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha