پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: جوان امروز ما در محاصره روایت‌های دشمنی قرار دارد که برخوردار از تمامی امکانات رسانه‌ای و تبلیغاتی و فنون جنگ شناختی است. انقلاب اسلامی و ضرورت وقوع آن و دستاوردهایش را باید برای نسل جوان و نوجوان امروز تبیین کنیم.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: مسئولان، دلسوزان بخصوص سخنگویان انقلاب اسلامی و جریان مؤمن انقلابی، باید این قبیل پرسش‌های مطرح در جامعه و به‌ویژه در میان نسل جوان را جدی گرفته و به‌دنبال ارائه پاسخ منطقی، مستدل و باورپذیر باشند.

وی افزود: اکنون دشمن شکست‌ خورده بر روی جنگ شناختی و جنگ روایت‌ها تمرکز کرده و به‌ دنبال تصرف ذهن‌ها و دل‌ها با جعل روایت‌های تحریفی از حقایق انقلاب برای پشیمان‌سازی، ناامیدسازی و آینده‌سوزی برای نسل‌هایی هستند که امانت‌دار انقلابند.

امام جمعه چغادک گفت: جوان امروز ما در محاصره روایت‌های دشمنی قرار دارد که برخوردار از تمامی امکانات رسانه‌ای و تبلیغاتی و فنون جنگ شناختی است. انقلاب اسلامی و ضرورت وقوع آن و دستاوردهایش را باید برای نسل جوان و نوجوان امروز تبیین کنیم.

حجت الاسلام خدری گفت: دشمنان، دوران پهلوی را طوری روایت می‌کنند که جوان امروزی تصور می‌کند مردم در آن دوران سیاه، غرق در رفاه و آسایش و برخوردار از همه نوع امکانات بودند و اگر انقلاب نشده بود، ایران امروز از هر جهت در بهترین شرایط بود و مردم ایران از بهترین امکانات برخوردار بودند! و در مقابل، دوران پس از انقلاب و وضعیت کنونی را طوری روایت می‌کنند که گویا، مردم ایران نسبت به دیگر کشورها و ملت‌ها، در سخت‌ترین وضعیت به سر می‌برند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: بسیار روشن است که اگر نیروهای دلسوز و انقلابی، روایت درست و بهنگامی از اصل انقلاب و چرایی پدیدایی آن، از گذشته انقلاب و دستاوردهای آن، همچنین از حال انقلاب و قله‌های پیشرو برای نسل جوان نداشته باشند، بخشی از این نسل تحت تأثیر روایت‌های دشمنان، نسبت به اصل انقلاب بدبین، نسبت به مسئولان بی‌اعتماد و نسبت به آینده ناامید شده، طبق طراحی دشمنان، نه تنها انقلابی عمل نخواهد کرد؛ بلکه ممکن است در مسیر مخالفت با انقلاب به حرکت درآید. در چنین شرایطی باید نیروهای دلسوز و انقلاب این توطئه خطرناک و فتنه‌آفرین دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha