پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 1083027
۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
ثقلین

حوزه/ مرکز آموزشی رسانه ای خیبرمدیا(مدرسه علمیه رضویه(خواهران) مشهد در ایام ماه مبارک رمضان برنامه ثقلین را از شبکه استانی خراسان رضوی پخش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، مرکز آموزشی رسانه ای خیبرمدیا(مدرسه علمیه رضویه(خواهران) مشهد مقدس، در شب های ماه مبارک رمضان برنامه ثقلین را از شبکه استانی خراسان رضوی به روی آنتن برد.

در مجموعه برنامه ثقلین تلاش گردید تا به این سؤال مهم پاسخ داده شود که مهمترین شاخص خانواده مطلوب از منظر قرآن کریم چیست؟. همچنین به منظور تبیین دقیق تر موضوع هر قسمت، علاوه بر بررسی آیات قرآن به سیره اهل بیت (ع) رجوع شد و با کمک نگاه روانشناسی اسلامی به کاربردی شدن این موضوعات و اصول در زندگی روزمره اشاره شد.

برنامه ثقلین در قالب ۳۰ قسمت و با حضور ۳ کارشناس ضبط، تدوین و منتشر شد؛ دکتر مهدی لسانی(دکترای علوم قرآن و حدیث) به عنوان کارشناس قرآنی، حجت الاسلام مصطفی رفسنجانی مقدم(دکترای فقه و اصول و طلبه سطح خارج به عنوان کارشناس سیره اهل بیت(ع) و دکتر محسن اصغری نکاح(دکترای روانشناسی و عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد) به عنوان کارشناس روانشناسی اسلامی در این برنامه حضور داشتند.

این برنامه بصورت تصویری در استودیو تلویزیونی خیبرمدیا، ضبط و مجموعا در ۳۷۰ دقیقه تولید شد؛ همچنین بر اساس پیگیری های مدیریت رسانه و ارتباطات حوزه علمیه خراسان، مقدمات پخش این برنامه در شبکه خراسان رضوی فراهم شد و این برنامه در روزهای ماه مبارک رمضان ۱۴۴۴ ه.ق و ۱۴۰۲ ه.ش حدود ساعت ۱۲:۰۵ دقیقه ظهر هر روز از این شبکه تلویزیونی پخش شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha