شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
سی

حوزه / سرپرست حوزه علمیه منطقه کاشان از راه اندازی استودیوی رسانه ای حوزه علمیه کاشان تا پایان سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام مهدی اسماعیلی در مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان که با حضور قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور در سالن اجتماعات فرمانداری کاشان برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاشهای حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی با بیان اینکه تمام تلاش و همت خود را برای ارتقاء حوزه علمیه کاشان براساس توصیه های آیت الله اعرافی و نماینده ولی فقیه در کاشان به کار خواهم گرفت، اظهار کرد: تحقق ارتقای حوزه علمیه کاشان در زمینه های مختلف نیازمند همکاری کلیه نهادهای حوزوی است.

وی، ترسیم حوزه علمیه موفق و در طراز بین المللی را نیازمند ایجاد ساختارهای متناسب دانست و افزود: مطالبه گری برای داشتن یک حوزه علمیه موفق بدون حمایت و ایجاد زیر ساخت ها امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام اسماعیلی، نظرخواهی از مدیران و اساتید مدارس علمیه پیرامون تهذیب، آموزش، تبلیغ و پژوهش را رویکرد جدید مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان اعلام کرد و گفت: باید از ظرفیت های حوزوی برای ارتقاء حوزه کاشان استفاده کنیم.

سرپرست حوزه علمیه منطقه کاشان با بیان اینکه فعالیتهای حوزه کاشان بر اساس برنامه ۵ ساله تدوین شده توسط مدیریت حوزه های علمیه خواهد بود، یادآور شد: همگان مقید به این برنامه جامع که با هزاران ساعت کار کارشناسی و آسیب شناسی و نظرخواهی از استانهای سراسر کشور تدوین شده، هستیم.

وی، با بیان اینکه گاهی گلایه و مطالباتی از مسئولان شهری مطرح می شود، گفت: با برگزاری جلسات مشترک با مسئولان هم گلایه های حوزویان به مسئولان منتقل می شود و هم توقع مسئولان از حوزه علمیه برای استفاده از ظرفیت ها مطرح می شود.

حجت الاسلام اسماعیلی برلزوم اهتمام جدی در تولید محتوای مناسب برای پذیرش حوزه با همکاری مدیران و اساتید مدارس علمیه تاکید کرد و افزود: نظرات مدیران و اساتید در زمینه پذیرش طلاب مد نظر مدیریت حوزه کاشان خواهد بود.

وی، به منفک شدن معاونت تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کاشان اشاره کرد و ادامه داد: معاونت تبلیغ به منظور توسعه فعالیت های تبلیغی در مدارس و سطح جامعه باید به صورت مستقل در حوزه علمیه کاشان بیش از پیش فعال شود.

سرپرست حوزه علمیه منطقه کاشان از راه اندازی استودیوی رسانه ای حوزه علمیه کاشان تا پایان سال آینده خبر داد و اعلام کرد: ۵ تا ۱۰ مرکز اقامتی - تفریحی برای رفاه خانواده طلاب در کاشان و بخشهای اطراف تا پایان سال آینده فعال خواهدشد.

وی، به برگزاری نشست های تخصصی موضوعی با حضور اساتید حوزه اشاره کرد و یادآور شد: در این نشست تخصصی موضوعی نسبت به پذیرش طلبه و آسیب شناسی صیانتی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیلی بر لزوم ساماندهی گروهای جهادی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج کاشان تأکید کرد .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha