جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
photo_2023-04-26_23-09-48.jpg

حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه خواهران اردبیل به تشریح فرایند پذیرش مدارس علوم دینی خواهران این استان پرداخت.

خانم زهرا بصیری معاون آموزش حوزه علمیه خواهران اردبیل، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: تربیت بانوان عالمه، مؤمن، متعهد، انقلابی، آگاه و وظیفه‌شناس در ایفای وظیفه مادری و همسری و پاسداری از بنیان خانواده از اهداف حاکم بر نظام تعلیم و تربیت در حوزه‌های علمیه خواهران است.

وی افزود: تربیت بانوان متخصص و کارآمد در عرصه‌های تبلیغ و ترویج معارف اسلام ناب در سطوح و ساحت‌های مختلف، تحقیق و پژوهش و نظریه‌پردازی و اجتهاد در عرصه‌های علوم اسلامی_انسانی، راهنمایی و مشاوره در عرصه‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی. مدیریت و راهبری امور مراکز علمی-فرهنگی-آموزشی از دیگر اهداف نظام تعلیم و تربیت مدارس علوم دینی خواهران است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران اردبیل، به توضیح فرایند پذیرش واحدهای حوزوی خواهران استان پرداخت و گفت: از شرایط ورود به مدارس علوم دینی بانوان، علاوه بر دارا بودن حداقل مدرک دیپلم و حداکثر ۴۰ سال سن، موفقیت در تمامی مراحل آزمون ورودی، مصاحبه و تحقیق می‌باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت‌گرفته و نیازسنجی لازم، امسال قرار بر این شده که برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تعداد ۲۰۰ خواهر متدین و مذهبی برای فراگیری علوم دینی در مدارس علمیه خواهران اردبیل پذیرش شوند.

بصیری ادامه داد: ثبت‌نام مدارس علمیه خواهران استان اردبیل از طریق وبگاه اینترنتی paziresh.whc.ir یا مراجعه حضوری به واحدهای حوزوی استان امکان‌پذیر است.

فرایند پذیرش در حوزه علمیه خواهران اردبیل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha