دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شیخ علی رحمه بحرین

حوزه/ شیخ علی رحمه، عادی سازی روابط برخی رژیم های عربی با رژیم غاصب صهیونیستی، را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی رحمه روحانی شیعه بحرینی طی سخنانی در مسجد امام صادق (علیه السلام) در شهرک الدراز، عادی سازی روابط برخی رژیم های عربی با رژیم غاصب صهیونیستی، تلاش برای تحمیل پذیرش آن بر مردم و بسیاری فتنه های گمراه کننده دیگر را محکوم کرد.

وی اشاره کرد: ما در روزگاری زندگی می کنیم که فریب های فتنه چند برابر و متنوع شده و نهادهای عظیم بین المللی و داخلی که صاحب پول و رسانه و هنرهای بازاریابی و تبلیغاتی هستند روی تبلیغ آنها کار می کنند. این مسئله خطر آن را بیشتر و تأثیر آن را شدیدتر و قربانیان آن را بیشتر می کند، به ویژه پس از آن که قدرت های گمراه در جهان از ارزش های ادیان آسمانی و مبانی اخلاقی انسانی آشکارا روی برگرداندند.

شیخ رحمه ادامه داد: چندی پیش تلاش هایی از سوی نیروهای متوهم در دنیا برای ترویج همجنس گرایی و تحمیل پذیرش همجنس گرایان به جامعه و همچنین ترویج عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و تحمیل پذیرش آن به کشورها و ملت های عربی و اسلامی و به فتنه های گمراه کننده دیگر که بسیار است، انجام شد.

وی با اشاره به فعالیت روزافزون اهل بدعت در دین از جمله صاحبان به اصطلاح «بدعت سفارت» در بحرین و تلاش آنان برای گسترش و نفوذ در میان جامعه مؤمن و تبلیغ بدعت گمراه خود که تحت پوشش فرهنگ و نوسازی انجام می گیرد، اشاره کرد.

شیخ رحمه اشاره کرد: خطرناک‌تر از همه این است که آنها به دنبال زیر سؤال بردن مرجعیت دینی بوده و سعی می کنند آن را سرنگون کرده و از عموم مردم مؤمن و بصیر منزوی کنند.

وی ریش خند این گروه و ابراز نیت های ناروا نسبت به علمای صادق و مخلص را محکوم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha