چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
حیدری امام جمعه موقت کنگان

حوزه / امام جمعه موقت کنگان، گفت: رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط و زوال قرار گرفته و وعده رهبر معظم انقلاب که وعده‌ای الهی است محقق و این رژیم از کره خاکی محو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام مهدی حیدری امام جمعه موقت کنگان امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به وضعیت نامناسب سواحل در ایام عید و ناراحتی و گلایه‌مندی متدینین، اظهار داشت: مسئولین تلاش کنند با مدیریت سواحل در ایام گرما، مانع بروز ناهنجاری‌های اجتماعی شوند.

وی با تأکید بر ضرورت مسلح شدن به سلاح تقوا در کلام امیرالمومنین(ع) و ضرورت یاد مرگ و مهیا شدن برای سفر ابدی، بیان کرد: یکی از بهترین لحظه‌ها برای استجابت دعا که پیامبر اسلام(ص) به حضرت زهرا فرمودند، موقع غروب عصر جمعه است.

امام جمعه موقت کنگان با تسلیت ۸ شوال سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع(ع) به‌دست وهابیت، خاطرنشان کرد: تخریب قبور مطهر ائمه بقیع(ع) از سوی وهابیون افراطی، فاجعه بزرگی در تاریخ اسلام و تاریخ بشریت بود.

حجت الاسلام حیدری در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و با استناد به سخنان ایشان در خطبه‌های عید سعید فطر، عنوان کرد: رهبری فرمودند «ماه رمضان امسال، رمضان بسیار باحال و پُرشوری بود، در این ماه، دعا بود، تضرّع بود، توسّل بود، مخصوصاً در شب‌های مبارک قدر، شب‌زنده‌داری‌هایِ پُرسوز و گداز جوانان و اشک‌های گرمی که از چشم‌های مبارک جوانان پاکیزه‌ ما جاری می‌شد، بسیار برجسته بود».

امام جمعه موقت کنگان با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و با اشاره به اهتمام دین مبین اسلام، پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) به کار و کارگر، خاطرنشان کرد: پرداخت به‌موقع و توأم با حساب و کتاب مزد کارگران زحمتکش، مسئله مهمی است که باید مسئولان و کارفرمایان به آن توجه و اهتمام ورزند.

حجت الاسلام حیدری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و نکوداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم، گفت: شهید مطهری از بزرگترین انسان‌های تاریخ معاصر بود که با جهاد علمی، فقهی، سیاسی و شبهه زدایی و کتاب‌ها و مقالات متقن و برجسته، توانست اشاعه دهنده نور هدایت و معنویت در جامعه باشد.

وی به موضوع روند رو به افول رژیم منحوس صهیونیستی و اظهارات و کارهای شتاب‌زده مقامات این رژیم اشاره کرد و یادآور شد: رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط و زوال قرار گرفته و وعده رهبر معظم انقلاب که وعده‌ای الهی است، محقق و این رژیم از کره خاکی محو خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha