سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دیدار معاونت تبلیغ حوزه های علمیه با نماینده ولی فقیه در استان ایلام

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه استان ایلام از استان‌های ویژه از حیث جذب مبلغ است، گفت: برای جذب مبلّغین در طرح هجرت هیچ محدودیتی وجود ندارد و سقفی تعریف نشده و لذا هر تعداد مبلّغ در این طرح معرفی شود که شرایط قانونی را داشته باشند، با جذب آنان موافقت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، پیش از ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و امورفرهنگی حوزه‌های علمیه با نماینده ولی فقیه در استان ایلام دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین ملانوری با بیان اینکه استان ایلام از استان‌های ویژه از حیث جذب مبلغ است، اظهار داشت: برای جذب مبلغین در طرح هجرت هیچ محدودیتی وجود ندارد و سقفی تعریف نشده و لذا هر تعداد مبلغ در این طرح معرفی شود که شرایط قانونی را داشته باشند، با جذب آنان موافقت خواهد شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی تبار امام جمعه ایلام، ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت‌های معاونت تبلیغ حوزه، به نقش استان ایلام در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: استان ایلام دارای محرومیت‌های علی‌الخصوص در حوزه زیرساخت است که باید به صورت ویژه به دنبال حل آن باشیم.

وی افزود: حوزه علمیه در بحث مدارس امین به خوبی ورود کرده و نقش مبلغین در این طرح بسیار حیاتی و اثرگذار است.

امام جمعه ایلام، خاطرنشان کرد: ارزیابی مبلغین باید دقیق باشد تا حق کسی ضایع نشود و افراد توانمند در جایی که شایسته آن هستند، قرار گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha