شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
1

حوزه/ نخستین نمایشگاه کسب و کارهای کوچک ویژه گروه های خاص به میزبانی کتابخانه عمومی آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) قم با حضور جمعی از مسئولان استانی و استقبال اعضای کتابخانه های عمومی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در راستای برگزاری دومین همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی با عنوان «کتابخانه‌های عمومی و کسب و کارهای کوچک» در ۲۵ و ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی شهر مشهد، نخستین نمایشگاه کسب و کارهای کوچک ویژه گروه های خاص به میزبانی کتابخانه عمومی آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و با همکاری آسایشگاه معلولان و سالمندان انوار آفتاب، جهاد دانشگاهی و اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان برگزار شد.

این نمایشگاه با استقبال مردم، اعضای کتابخانه و تعدادی از مسئولین استانی از جمله حسن نادری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم؛ ابراهیم سانی خانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان؛ رضا موسوی مشکینی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان؛ علی اصغر رنجبر. مدیر کل زندانهای استان؛ محمد حیدری، رئیس جهاد دانشگاهی قم؛ صابر خادمی زارع، کارشناس دفتر پژوهش نهاد کتابخانه های عمومی کشور؛ فاطمه پورمحمدی، مدیرعامل آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم؛ احمد مومن، کارشناس کاردانش و کشاورزی اداره کل آموزش پرورش استان قم همراه بود.

از اقدامات مورد توجه انجام شده در این نمایشگاه، معرفی کتاب های مرتبط با حرفه های ارائه شده بود که مورد توجه مراجعه کنندگان نیز قرار گرفت.


گفتنی است که این نمایشگاه با حضور ۱۵ غرفه از کسب و کارهای خانگی گروه های خاص در رشته های پوشاک، صنایع دستی، هنر های تجسمی، ملزومات و زیورآلات در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، ۵ و ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در کتابخانه عمومی آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha