دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1083515
۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: حجاب برخلاف آنچه که مغرضان می‌گویند هرگز محدودیت برای زن و بانوی مسلمان نیست، بلکه حجاب مصونیت بانوی مسلمان در برابر ناهنجاری‌های موجود در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا محمد امین راستی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان سنندج اظهار داشت: همه ما به ویژه طلاب و روحانیون و قشر مذهبی باید در گسترش و بسط قرآن در جامعه تلاش کنیم، زیرا امروز جامعه ما به شدت نیازمند این امر می‌باشد.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: نباید اجازه داد که دل مشغولیات زندگی، قرآن را از یاد ما ببرد و خدایی نکرده کلام وحی به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: در خانواده‌ای که قرآن و کلام خداوند همواره جاری باشد، آن خانواده از ثباتی محکم برخوردار خواهد بود، بنابراین نباید اجازه دهیم که قرآن در خانه هایمان به عنوان یک وسیله تزیینی صرف نگریسته شود، زیرا قرآن‌ کتاب و راهنمای درست زندگی کردن برای همه ماست.

ماموستا راستی به بحث حجاب اشاره کرد و گفت: هم از منظر شرعی و هم عرفی، حجاب و عفاف لازمه جامعه اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه این روزها برخی‌ها به این واجب الهی بی‌توجه هستند که این امر هم برای خود فرد و هم برای جامعه به‌شدت زیان آور است.

امام جمعه موقت سنندج یادآور شد: از سوی دیگر بی‌حجابی راه نفوذ را برای دشمنان دین و فرهنگ راحت‌تر می‌کند و آنها می‌توانند دین و فرهنگ مان را به راحتی مورد هجمه قرار دهند.

وی اظهار کرد: حجاب برخلاف آنچه که مغرضان می‌گویند هرگز محدودیت برای زن و بانوی مسلمان نیست، بلکه حجاب مصونیت بانوی مسلمان در برابر ناهنجاری‌های موجود در جامعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha