جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه شهید مطهری مانند یک دیده‌بان تیزبین مشکلات جامعه را رصد می‌کردند، گفت: معلمان با بهره‌گیری از سیره آن معلم شهید، در راستای تربیت نسلی مومن و انقلابی همت خود را بکار گیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان، با گرامیداشت هفته کار و کارگر با اشاره به اینکه احترام به کارگر باید به عنوان یک اولویت مورد توجه مسئولان قرار گیرد، اظهار داشت: کارگران قشری زحمت کش هستند و باید در راستای رفع مشکلات زندگی آنان اقدامات چشمگیری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه کارفرمایان باید از کارگران حمایت کنند، افزود: کارفرمایان به موقع حقوق کارگران را پرداخت نمایند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مصرف کالای داخلی و احترام به حقوق کارگران، نوعی حمایت از کار، اشتغال و تولید داخل است، افزود: با ترویج فرهنگ مصرف کالای داخلی می‌توانیم تولید و اشتغال داخلی را حمایت کنیم.

حجت الاسلام حسینی به ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز گرامیداشت مقام معلم اشاره کرد و یادآور شد: باید سیره آن شهید بزرگوار را در ابعاد گوناگون تعلیمی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه شهید مطهری مانند یک دیده‌بان تیزبین مشکلات جامعه را رصد می‌کردند، اظهار کرد: معلمان با بهره‌گیری از سیره آن معلم شهید، در راستای تربیت نسلی مومن و انقلابی همت خود را بکار گیرند.

امام جمعه بروجرد بر جذب معلمان مهذب، توانمند و علاقمند به تدریس در آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: آموزش و پرورش باید در جذب معلمان نهایت دقت را داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به لزوم اجرای طرح مقابله با بدحجابی در جامعه، اظهار کرد: الزام به رعایت قانون در این زمینه باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به خوزستان و سفرهای دور دوم به استان‌ها، خاطرنشان کرد: امید می‌رود در این سفرها مشکلات مردم رصد و برای حل آن‌ها تصمیم گیری‌های لازم اتخاذ گردد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل رو به افول و نابودی هستند، گفت: ارزش دلار آمریکا کاهشی است و رژیم صهیونیستی نیز در داخل مشکلات جدی دارد و در بیرون نیز هر چه تلاش کرد، نتوانست کشورهای حوزه خلیج فارس را جذب کند و حالا نیز در منطقه جایگاهی ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha