پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شمسی فر

حوزه/امام جمعه موقت خرم آباد گفت: کارگران از اقشار زحمت کش جامعه و موتور محرکه تولید محسوب می شوند و توجه به مشکلات آنان باید در اولویت برنامه های مسئولان و مدیران قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با اشاره به سالروز تخریب قبور مطهر اهل بیت(ع) در بقیع گفت: وهابیت فکر می کرد با تخریب قبور مطهر اهل بیت(ع) می تواند مودت و دوستی مردم با اهل بیت(ع) را کمرنگ کند اما باید بداند خداوند دوستی و مودت اهل بیت(ع)را در قلوب مومنین قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه مردم انتظار دارند مصوبات سفر رئیس جمهور در استان لرستان تحقق یابد، افزود: مسئولان استان در این رابطه باید کوتاهی و قصوورها را جبران کنند.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه روز آزادی خرمشهر روزی تاریخی است اظهار کرد: رزمندگان با اخلاص و شجاعت خرمشهر را به آغوش وطن بازگرداندند.

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به اینکه مسئولان باید به مطالبات کارگران رسیدگی کنند، خاطر نشان کرد: کارگران از اقشار زحمت کش جامعه و موتور محرکه تولید محسوب می شوند و توجه به مشکلات آنان باید در اولویت برنامه های مسئولان و مدیران قرار گیرد.

وی همچنین در خطبه های نماز جمعه امروز بر رفع مشکلات بیکاری، مسکن و ازدواج جوانان تاکید کرد و گفت: مسئولان برای رفع مشکلات جوانان برنامه ریزی های مدون و گسترده داشته باشند.

امام جمعه موقت خرم آباد در پایان با اشاره به 12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم خاطر نشان کرد: معلمی شغل بسیار مقدسی است و قابل مقایسه با هیچ شغل و پست دیگری نیست. معلمان باید در تربیت نسلی مومن و در تراز اهداف انقلاب اسلامی همت خود را بکار گیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha