جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار اعضای شورای شهر و شهردار اصفهان با آیت‌الله العظمی مظاهری

حضرت آیت الله مظاهری تصریح کردند: گره‌گشایی از مشکلات مردم و خدمت به هم‌نوعان از با فضیلت‌ترین اعمال صالح است که در تعالیم قرآن و عترت بسیار به آن تأکید شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، در هفته نکوداشت اصفهان و همزمان با روز ملّی شوراها، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به همراه شهردار این کلان شهر با آیت‌الله العظمی مظاهری دیدار کردند.

در این دیدار حضرت آیت‌الله مظاهری طیّ سخنانی ضمن تأکید بر ضرورت خدمت به خلق خدا، اظهار داشتند: گره‌گشایی از مشکلات مردم و خدمت به هم‌نوعا، از با فضیلت‌ترین اعمال صالح است که در تعالیم قرآن و عترت بسیار بر لزوم اهتمام به آن تأکید شده است.

ایشان افزودند: مسئولان و متصدّیان امو، در جمهوری اسلامی ایران باید با شناخت وظیفه بیش و پیش از هرچیز برای حلّ مشکلات و معضلات مردم در زمینه‌های گوناگون، فکر و اقدام جدّی داشته باشند.

معظم له در پایان بیانات خود با اشاره به شرایط خاصّ مردم، به‌خصوص در امور معیشتی، خاطرنشان کردند: بزرگی مشکلات و فراوانی نارسایی‌ها و نواقص هیچ‌گاه نباید سبب یأس و ناامیدی برای حلّ مشکلات شود، چرا که به تجربه اثبات شده است هر کسی ارادۀ قوی داشته باشد می‌تواند با توکّل به خداوند سبحان و به اندازۀ وسع خود به مردم خدمت کرده و در تنگناهای معیشتی از شدّت فشار آنان بکاهد.

در ابتدای این دیدار مهندس نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و دکتر قاسم‌زاده شهردار اصفهان، گزارش کوتاهی از عملکرد شورای شهر و شهرداری ارائه کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha