یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: کارگران باید در کنار افزایش مهارت شخصی، دانش خود را نیز افزایش دهند و برای تولید محصول تلاش فوق‌العاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در آیین نکوداشت کار و کارگر در مجتمع کشتی‌سازی شهید محلاتی بوشهر گفت: نقش کارگران در نظام زندگی بشری فوق‌العاده مهم است و امور زمینی در همه جوانب با دستان آنان انجام می‌شود.

امام جمعه بوشهر افزود: برای ساختن آینده ایران اسلامی باید در حوزه کارگری بر پایه دانش‌بنیان حرکت کرد و به پیش رفت و کارگر عادی را به کارگر خلاق تبدیل کرد.

وی اضافه کرد: کارگران باید در کنار افزایش مهارت شخصی، دانش خود را نیز افزایش دهند و برای تولید محصول تلاش فوق‌العاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: در بیشتر موارد، تولید باید همراه با ابتکار باشد و کارگران در این بخش می‌توانند به مجموعه‌های خود کمک کنند؛ زیرا بهترین افرادی هستند که می‌توانند در روند نظام تولید یک محصول نظر دهند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: کارفرمایان نیز باید در کنار ایمنی کار، به رفاه، سلامت، ورزش و روحیه کارگران و خانواده‌های آنان توجه ویژه داشته باشند.

در پایان این آیین از شماری از کارگران نمونه مجموعه کشتی‌سازی شهید محلاتی بوشهر تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha