دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ستاد دهه کرامت استان تهران

حوزه/ رئیس ستاد دهه کرامت استان تهران گفت: برنامه های خوبی در سطح استان تهران پیش بینی شده که در این دهه اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، جلسه ستاد دهه کرامت استان تهران ظهر چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت 1402 در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران برگزار شد. در این جلسه که حجت‌الاسلام مهدی عرب انصاری، معاون حقوقی و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور حضور داشت، نمایندگان دستگاه ها به بیان نقطه نظرات و برنامه های خود جهت گرامیداشت دهه کرامت پرداختند.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اهمیت دهه کرامت که از میلاد باسعادت کریمه اهل بیت (ع) تا ولادت پربرکت امام رضا (ع) برگزار خواهد شد ، باید همه دستگاه‌ ها و نهادها و تشکل‌ های مردمی و دینی با برگزاری برنامه‌ های تبیینی و میدانی این ایام را گرامی دارند.

رئیس ستاد دهه کرامت استان تهران افزود: با پیگیری‌ های دبیرخانه این ستاد در کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد برنامه های خوبی در سطح استان تهران پیش بینی شده که در این دهه اجرا خواهد شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران برگزاری مراسم و برنامه های ویژه در مساجد ، مدارس ، پایگاه‌های بسیج ، سازمان ها و ادارات ، بقاع متبرکه ، بوستان‌ها و پارک ها ، فضا سازی شهری ، تولید محتوای مناسب جهت فضای مجازی ، اجرای برنامه های مناسب در شهرستانها و مناطق تهران را از جمله برنامه های دهه کرامت ذکر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: مرکز ثقل برنامه های دهه کرامت استان تهران در آستان مبارک حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خواهد بود.

عضو ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران از بانوان و دختران عفیفه و مومنه درخواست کرد با تلاش و برنامه ریزی مناسب روز دختر را گرامی دارند و عفت فاطمی خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha