شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1084598
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
امام جمعه مهریز

حوزه/ امام جمعه مهریز گفت: دستاوردهای حوزه‌ها برای خانواده‌ها و بانوان بیان شود تا برای ورود به حوزه بهتر تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز، امروز در اردوی یک روزه اساتید حوزه علمیه خواهران استان یزد و در نشست توان افزایی اساتید که به میزبانی شهرستان مهریز برگزار شد، با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: این روز را به همه معلمان و اساتید تبریک عرض می‌کنم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص ۳۱۳ شهید شهرستان مهریز، گفت: لازم است تا امروز ادامه دهنده راه و آرمان شهدا باشیم.

امام جمعه مهریز، با تقدیر از تلاش بانوان طلبه مهریزی در مدرسه علمیه الزهرا(س) این شهر، یادآور شد: وجود مدارس علمیه خواهران در تمام شهرستان‌های استان دارای اثر گذاری خوبی است.

حجت الاسلام محی الدینی، تلاش اظهار کرد: بانوان طلبه تا کنون خوش درخشیدند و امیدواریم مبلغی برای ثبت‌نام علاقمندان و جوانان مستعد در حوزه‌های علمیه باشند.

وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای حوزه‌ها برای خانواده ها و بانوان بیان شود تا برای ورود به حوزه بهتر بتوانند تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha