دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، حفظ ارتباط متقابل استاد و شاگردی پس از دوران طلبگی و احیای سنت‌های دیرینه در حوزه‌های علمیه خواهران را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، امروز در اردوی یک روزه اساتید حوزه علمیه خواهران استان و در نشست توان افزایی اساتید، با تبریک به اساتید شرکت کننده در این نشست، اظهار داشت: امروز به یاد استاد شهید مطهری(ره) معلم و استادی به گرد هم آمدیم که استاد تراز حوزه و دانشگاه در انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند.

وی، مطالعه درباره سیره زندگانی این شهید از سوی اساتید حوزه و الگو برداری از این استاد تراز انقلاب اسلامی را خواستار شد و افزود: شهید مطهری، همیشه از استاد و معلم خود با «روحی فدا» یاد می‌کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، ادامه داد: شهید مطهری بالاترین سرمایه خود یعنی جان را تقدیم استاد خود می‌کرد و امام خمینی(ره) نیز پس از شهادت او، از «حاصل عمر من» و «فرزند عزیز» نام بردند.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، با تأکید بر لزوم احیای سنت‌های دیرینه حوزه‌های علمیه در رابطه با ارتباط متقابل استاد و شاگردی، اظهار کرد: طلبه‌های امروز ما نیز به الگو برداری از این شهید نیازمند هستند و ارتباط و احترام به اساتید را پس از فارغ التحصیلی همچنان باید حفظ نمایند.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) افتخار خود را طلبگی می‌دانست و اکنون نیز رهبر معظم انقلاب بر طلبگی خود افتخار می‌کنند، بنابراین با حفظ هویت طلبگی خود بدانیم که هیچ چیز جای سربازی امام زمان(عج) را نمی‌گیرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha