پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
مديريت حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ دبیر هفتمین جشنواره علامه حلی استان مازندران گفت: در مجموع بیش از ۸۰۰ مقاله از حوزه خواهران و برادران در سامانه بارگزاری شد و در نهایت ۱۷ مقاله از خواهران و ۱۵ مقاله از برادران در جشنواره علامه حلی مازندران برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام جواد فلاح مسئول هفتمین جشنواره علامه حلی استان مازندران، امروز در اختتامیه هفتمین جشنواره علامه حلی که در مدیریت حوزه علمیه برادران این استان برگزار شد، اظهار داشت: پژوهش کردن یک طلبه، مانند درختی است که میوه می‌دهد و مردم سالیان سال از آن استفاده می‌کنند و با این کار می‌تواند شاگردانی را تربیت کند و مردم از راهنمایی‌های آن استفاده کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام گلایری دبیر هفتمین جشنواره علامه حلی استان مازندران، به ارائه گزارش عملکرد دبیرخانه جشنواره پرداخت و گفت: گزارش این دوره از جشنواره به دو صورت محتوایی و آماری است، آثار در ۳ مرحله، به ارزیابی اجمالی، سپس ارزیابی تفصیلی اولیه و در صورت کسب امتیاز لازم، به مرحله ارزیابی تفصیلی دوم راه پیدا کردند و بعد به مرحله داوری برای ارزیابی ارسال شدند.

وی ادامه داد: در مجموع بیش از ۸۰۰ مقاله از حوزه خواهران و برادران در سامانه بارگزاری شد و در نهایت ۱۷ مقاله از خواهران و ۱۵ مقاله از برادران برگزیده شد.

حجت الاسلام گلایری تأکید کرد: بیشترین مقالات دریافتی در حوزه اخلاق و علوم حدیث بود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha