یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله سیفی مازندرانی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم گفت: زندان محل اندیشه و اصلاح نفس است و باید سازمان زندان به سوی تربیت و اصلاح نفوس مجرمین گام بردارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سیفی مازندرانی در آیین اختتامیه بیست و دومین مسابقات قرآنی کارکنان زندانهای سراسر کشور که در قم برگزار شد گفت: قرائت قرآن و تدبر در آن و عمل به دستورات آن در زندگی فردی و اجتماعی سه وظیفه ی انسان مسلمان نسبت به قرآن کریم است.

وی افزود: فاقرؤا ما تیسر من القرآن یعنی قرآن را بخوانید هر چه می توانید چه از جهت مقدار آن و چه از جهت کیفیت آن .

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: قرآن برای کسی که قلبش نمرده و قفل زده نشده است قابل تدبر است و کسی که با اعمالش بر قلبش تیرگی چیره شد و قفل زده شد امکان تدبر در آن را ندارد.

وی افزود: زندانیان برادران محترم و مسلمان و شیعه ما هستند که دچار خطا شده اند و حتی در برخی موارد (مانند دیه غیر عمد) معصیتی نکرده اند.

آیت الله سیفی مازندرانی گفت: زندان محل اندیشه و اصلاح نفس است و باید سازمان زندان به سوی تربیت و اصلاح نفوس مجرمین گام بردارد.

خاطرنشان می شود: این مراسم با حضور ریاست کل زندانها دکتر محمدی و ریاست کل دادگستری استان قم حجت الاسلام و المسلمین مظفری و برخی مسئولین قضائی روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۴۰۲ ۱بر گزار شد.

در پایان مراسم از زحمات آقای رنجبر ریاست کل زندانهای استان قم به جهت زحمات و اقدامات موثر وی در استان قم تقدیر و تشکر به عمل آمد..

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha