جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست امام جمعه برازجان با رئیس آموزش و پرورش

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: امروزه ارزش حجاب و عفاف زن مسلمان چندین و چند برابر ارزش حجاب و عفاف در صدر اسلام و کل ادوار تاریخی است و زن با حجاب و عفاف در واقع یک رزمنده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان ظهر امروز در دیدار با رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ضمن گرامیداشت هفته معلم، اظهار داشت: شهید مطهری، بزرگترین مبارز با افکار انحرافی، ارتباطی و جریان نفاق بود و ارتباط مستمری با حضرت امام و شخصیت‌های تراز اول علمی داشت.

وی، شهید مطهری را از لحاظ جامعیت یک شخصیت فیلسوف، مدیر، مدبر، نویسنده و ... دانست که می تواند به عنوان الگو باشد و افزود: مهمترین شاخص این عالم بزرگ آگاه بودن به علوم زمان خود بود که در این زمینه کتاب و تألیفات بسیاری به یادگار گذاشته است که هر کدام از این کتاب ها نیاز آن روزگار بود.

امام جمعه برازجان بیان کرد: بسیاری از جوانان در آن زمان گرفتار گرایش های فکری مارکسیستی و سوسیالیستی و ... بودند، بنابراین این شهید والامقام دست به قلم برده و کتاب های زیادی جهت پاسخگویی به این انحرافات و گرایش ها تالیف می کنند.

حجت الاسلام مصلح تصریح کرد: شهید مطهری در شورای انقلاب نقش برجسته ای داشتند که به عنوان یک ایدئولوژیک تفکرهای بروز و جدیدی داشتند و کتاب های این علامه بزرگ هم به روز بوده و مورد توصیه امام راحل و مقام معظم رهبری هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور از لحاظ اقتصادی و روانی درگیر جنگ های ترکیبی دشمن شده است، عنوان کرد: با توجه به سیاست های مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان بر بسیاری از این ترفندها غلبه کردیم و اوج اقتدار ایران و زوال دشمنان را شاهد هستیم.

امام جمعه برازجان یکی از برنامه های اخیر دشمن که آن را در جامعه مشاهده می کنیم را بحث پوشش و عفاف و حجاب دانست و افزود: این توطئه در گذشته هم وجود داشت و با آن قصد ایجاد فساد در خانواده ها را دارند اما امروزه ارزش حجاب و عفاف زن مسلمان چندین و چند برابر ارزش حجاب و عفاف در صدر اسلام و کل ادوار تاریخی است و زن با حجاب و عفاف در واقع یک رزمنده است.

وی شیوع کرونا و تعطیلی مدارس را هم در این قضیه اثر بخش دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان با معلم ارتباط نداشتند و کلاس ها در فضای مجازی برگزار می شد لذا جوان و نوجوان بیشترین ارتباط را با تلفن همراه و فضای مجازی داشتند و طی این دو سال لطمات جبران ناپذیری بر پیکره جوانان وارد شد که نیازمند کارهای جهادی جهت رفع آن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha